bransoletka serca

Jak zrobić bransoletkę serca?·

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
bransoletka serca
1 z 5
Gdy obłoki na niebie przypominają ci kształtem serca, krakanie wrony brzmi jak miłosna serenada, a ptaki zamiast kluczem lecą po niebie strzałą amora to znak, że zbliżają się Walentynki. Żeby uczcić ten czas miłosnych uniesień i nie popaść przy tym w szpony komercji, własnoręcznie wykonaj prezent dla swej wybranki. Prostym i eleganckim pomysłem jest zaprezentowana obok bransoletka serca. Ona także powie twej ukochanej więcej, niż tysiąc słów (i nie pójdzie przy tym w biodra), a tobie zapewni podziw i uwielbienie - przynajmniej do kolejnych Walentynek.
P

cienki złoty łańcuszek na bransoletkę, dwa złote druciki o długości 3 cm każdy (mogą być też druciki z pamięcią - do kupienia tutaj), szczypczyki jubilerskie i kombinerki (do kupienia tutaj)

1
bransoletka serca - krok 1
Będziesz potrzebować dwóch złotych drucików o długości 3 cm. Każdy taki drucik zegnij dokładnie na pół, tak jak widać na zdjęciu obok. Zacznij również wyginać połówki ku górze.
2
bransoletka serca - krok 2
Jedną połówkę zagnij u góry tworząc półokrąg. Jej końcówkę zawiń tak, by znajdowała się w jednej linii z miejscem zgięcia drucika. Jeśli jest zbyt długa, możesz zrobić na końcu pętelkę. Analogicznie uformuj drugą połowę drutu.
3
bransoletka serca - krok 3
Oto jak powinno wyglądać gotowe serduszko. W analogiczny sposób uformuj identyczne serduszko z drugiego kawałka drutu.
4
bransoletka serca - krok 4
Dopasuj długość łańcuszka do obwodu nadgarstka twojej ukochanej. Załóż jedno serduszko na jeden koniec łańcuszka, a drugie (odwrotną stroną) na drugi koniec. Ostatnim etapem jest nałożenie serduszek na siebie. Bransoletka gotowa.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

prezent na rocznicę
serca 3d z papieru
Pierścionek origami serce

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Super
10.02.2013
Witam , jakiej średnicy jest ten drut , i gdzie taki mógłbym dostać , oraz łańcuszek :)? Prosze o odpowiedź