Zabawy dla dzieci

3 świetne zabawy dla dzieci i młodzieży na różne okazje!

klaudiama - specjalista Tipy.pl
Przychodzą do ciebie koledzy i koleżanki i nie wiesz jakie gry i zabawy im zaproponować? Dobrze trafiłeś! Nie tylko dzieci ale także młodzież znajdzie tu pomysły na świetne zabawy w domu i na dworze.
1
Wesołe odpowiedzi:

Będziesz potrzebować czystych kartek i czegoś do pisania. Uczestnicy gry piszą u góry swoich kartek pytanie zwykłe lub śmieszne, a następnie zaginają kartkę aby tekst był niewidoczny. Następnie przekazujemy kartkę osobie siedzącej obok. Każda osoba pisze odpowiedź na pytanie. Jedynym zakazem tej gry jest to, że w odpowiedzi nie może znaleźć się wyraz: "ponieważ". Gra się tak długo, aż nie będzie miejsca na karce na odpowiedzi.
2
Pisanie po ciemku:

Warunkiem tej zabawy jest oczywiście ciemność. Każdy uczestnik musi mieć kartkę i coś do pisania. Jedna osoba dyktuje reszcie zdanie. Pozostałe osoby piszą je w ciemności. Osoba, która najlepiej i najbardziej czytelnie napisze zdanie wygrywa i teraz ona dyktuje zdanie. Można utrudnić tę grę przez kazanie graczom napisania zdania od tyłu.
3
Zgaduj-Zgadula:

Przygotuj duży karton do którego powrzucaj różne przedmioty np. pająka zabawkę, guma do żucia itp. Zaklej karton i wytnij w nim dziurę do której zmieści się ręka. Zadaniem uczestników jest wsadzenie ręki do dziury i odgadnięcie co trzyma w ręku. Kto zgadnie może w nagrodę zabrać przedmiot do domu.

Powiązane porady

ćwiczenie umysłu
sudoku
bańki mydlane

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Kuzka
14.11.2016
Zabawa w chowanego
Kuzka
14.11.2016
Zabawa w chowanego
julia1234
12.10.2015
Są fajne gry ale są dla małych dzieci
Judyta <3
23.06.2015
W 1 to ma być odpowiedz na swoje pytanie czy osoby która ci podała tą kartkę z pytaniem bo troche nie rozumiem ???... ;0
Asia
29.07.2014
Fajne
Ciemna
28.03.2013
Too jest świetna zabawa.
Również jest bardzo fajna gra dla dzieci 'Zgadnij kto to?'
Można się przy tym świetnie bawić, jest to gra dla 2 osób. ;D
sniezka604
01.02.2013
Super:)