Jak wybrać dobry salon fryzjerski?

Jak wybrać dobry salon fryzjerski?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
Chcesz zrobić sobie nową fryzurę, podciąć włosy czy ufarbować? Pewnie nieraz zastanawiasz się, do którego zakładu fryzjerskiego się wybrać. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe. Powierzamy swoje włosy i w konsekwencji swój przyszły wygląd w ręce osoby, której praktycznie nie znamy. Z tego powodu dobrze jest zdecydować się na salon do którego będziemy chodzić przez dłuższy okres czasu. Fryzjer pozna nas i nasze wymagania, dobierze fryzurę, a my za każdym razem będziemy wychodzić od niego zadowoleni.
1
Wybór odpowiedniego salonu fryzjerskiego wcale nie będzie taki łatwy. Wybierz się na spacer i obejrzyj wszystkie napotkane salony fryzjerskie z zewnątrz. Zwróć uwagę, który z nich najlepiej twoim zdaniem się prezentuje i w których mogłabyś czuć się dobrze.
2
Spośród wszystkich salonów wybierz 5, tych, które najbardziej Ci się spodobały. Nie musi to być wielki salon, może zachwycił Cię mały salonik na obrzeżach miasta? Wejdź do środka, rozejrzyj się i jeśli któryś Ci się spodoba, umów się na konsultacje. Zapytaj fryzjera o nową fryzurę. Zwróć uwagę czy słucha Twoich sugestii i czy proponuje ci dobre rozwiązanie. Od razu zorientujesz się czy jest on dla Ciebie odpowiedni.
3
W dobrym salonie fryzjerskim obsługa powinna mieć odpowiednią wiedzę na temat nowoczesnych technik i trendów w panującej modzie. Pracujący w nim ludzie powinni być mili i uprzejmi.
4
Twój fryzjer powinien zawsze znaleźć czas na konsultacje. Po zakończeniu strzyżenia, powinien udzielić rad na temat pielęgnacji włosów i ich samodzielnego modelowania w domu. Jeśli jesteś niezadowolona z jego usług, musisz koniecznie go o tym poinformować. Każdy, bowiem ma prawo do błędu, ale najważniejsze jest to, by umiał i chciał go naprawić.
5
Pamiętaj, że salon fryzjerski musi lśnić czystością. Zwróć uwagę na higieniczne warunki pracy. Czystość salonu świadczy o jakości usług.
?

Wskazówki
* Najlepszą metodą wyboru fryzjera jest zrobienie wywiadu wśród znajomych. Zapytaj się koleżanek, których fryzura ci się podoba do jakiego fryzjera chodzą. Weź pod uwagę fakt, że jeśli fryzjer robi świetne krótkie fryzurki nie oznacza to, że potrafi również świetnie ścinać długie włosy. Chcesz zrobić trwałą lub przedłużyć włosy? Dowiedz się jaki zakład fryzjerski się w tym specjalizuje.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane