Walentynka

Jak zrobić kartkę walentynkową metodą quillingową?·

Akshay - specjalista Tipy.pl
Walentynka
1 z 7
Poniżej przestawiam prosty sposób wykonania kartki walentynkowej metodą quillingową. Przygotuj kilka takich karteczek i podaruj je swojej sympatii lub przyjaciołom.
P

paski do quillingu (do kupienia tutaj), nożyczki, czerwony papier, klej, igła do quillingu (do kupienia tutaj)

1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały.
2
Czerwoną kartkę złóż na pół i narysuj na niej serce w taki sposób, aby jego szpic dotykał zgięcia kartek. Wytnij serduszko nie przecinając dolnego łączenia się dwóch stron.
3
16 różowych pasków papieru o długości 15-20 cm ponacinaj na całej ich długości (nacięcia powinny być dość głębokie ale uważaj, aby nie przeciąć paska do końca). Ponacinane paseczki nawiń na igłę quillingową (lub na wykałaczkę) nacięciami do góry. Co kilka cm nakładaj kropelkę kleju, aby kwiatuszek się nie rozwinął.
4
Jak już nawiniesz cały pasek na igłę, przyklej jego koniec a następnie rozłóż drobne, ponacinane paseczki na boki tworząc piękny i puszysty kwiatek. Przygotuj w ten sposób 16 kwiatuszków.
5
Teraz zaczynając od górnego wcięcia serca zacznij kolejno przyklejać kwiatki wokół całej krawędzi.
6
Teraz przyklej w środku serca kilka quillingowych wzorów a w środku napisz swoją prywatną wiadomość dla swojej sympatii.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

kartka dla mamy w kształcie torebki
kwiatek z lizaka
walentynkowy kubek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane