serduszko z odciskiem palca

Jak zrobić serduszko z odciskiem palca?

Mala95 - specjalista Tipy.pl
Romantycznie, szybko i tanio. Wisiorek serduszko z odciskiem palca to idealny prezent dla tych, którzy lubią podarować coś od siebie i nie popłynąć przy tym z gotówką. Ucieszy się z niego chłopak, zachwyci dziewczyna. Możesz nosić go na szyi lub przyczepić do breloczka i zawsze mieć swoją drugą połówkę blisko siebie. W końcu linii papilarnych nie da się oszukać.
P

glina modelarska lub samoutwardzalna (do kupienia tutaj), farba w sprayu (do kupienia tutaj), kółko jubilerskie (do kupienia tutaj), breloczek lub naszyjnik, nożyczki, szpilka

1
Mały kawałek gliny modelarskiej lub modeliny uformuj w kulkę. Następnie rozwałkuj ją płaskim przedmiotem. Mocno odciśnij na glinie swój kciuk. Idealnie byłoby, gdyby obok znalazł się odcisk kciuka partnera. Jeżeli jednak jest to prezent niespodzianka, niewiele zdziałasz w tej materii.
2
Z tak przygotowanego kawałka gliny wytnij kształt serca. Oczywiście postaraj się, by na środku znalazł się odcisk. Delikatnie wygładź krawędzie wisiorka, starając się nie uszkodzić linii papilarnych.
3
U góry serduszka zrób szpilką otwór na kółko jubilerskie. Połóż serce na kawałku papieru pergaminowego i umieść na blasze do pieczenia. Włóż wisiorek do piekarnika i piecz zgodnie z instrukcjami producenta gliny/modeliny. Gdy upłynie czas pieczenia, wyłącz piekarnik, ale nie wyjmuj wisiorka. Poczekaj, aż całkowicie wystygnie.
Jeżeli używasz gliny samoutwardzalnej, nie musisz wkładać jej do piekarnika. Odczekaj wskazany na opakowaniu czas, aż utwardzi się ona na powietrzu.
4
Wystudzony wisiorek pomaluj farbą w wybranym kolorze. Nałóż na niego kropelkę farby, a następnie szybko wetrzyj ją w glinę za pomocą szmatki. Jeśli chcesz, żeby kolor był w którymś miejscu jaśniejszy, użyj odrobiny wody. Inny sposób to zastosowanie farby w sprayu. Pozostaw wisiorek do wyschnięcia.
5
Na koniec przełóż przez zrobiony wcześniej otwór kółko jubilerskie. Załóż gotowy wisiorek na łańcuszek lub breloczek. Prezent gotowy.

Powiązane porady

prezent na rocznicę
serca 3d z papieru
Obraz - serce z nitki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane