Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > Jak zrobić serduszko z odciskiem palca?

Jak zrobić serduszko z odciskiem palca?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Romantycznie, szybko i tanio. Wisiorek serduszko z odciskiem palca to idealny prezent dla tych, którzy lubią podarować coś od siebie i nie popłynąć przy tym z gotówką. Ucieszy się z niego chłopak, zachwyci dziewczyna. Możesz nosić go na szyi lub przyczepić do breloczka i zawsze mieć swoją drugą połówkę blisko siebie. W końcu linii papilarnych nie da się oszukać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
glina modelarska lub samoutwardzalna (do kupienia tutaj), farba w sprayu (do kupienia tutaj), kółko jubilerskie (do kupienia tutaj), breloczek lub naszyjnik, nożyczki, szpilka
1
Mały kawałek gliny modelarskiej lub modeliny uformuj w kulkę. Następnie rozwałkuj ją płaskim przedmiotem. Mocno odciśnij na glinie swój kciuk. Idealnie byłoby, gdyby obok znalazł się odcisk kciuka partnera. Jeżeli jednak jest to prezent niespodzianka, niewiele zdziałasz w tej materii.
2
Z tak przygotowanego kawałka gliny wytnij kształt serca. Oczywiście postaraj się, by na środku znalazł się odcisk. Delikatnie wygładź krawędzie wisiorka, starając się nie uszkodzić linii papilarnych.
3
U góry serduszka zrób szpilką otwór na kółko jubilerskie. Połóż serce na kawałku papieru pergaminowego i umieść na blasze do pieczenia. Włóż wisiorek do piekarnika i piecz zgodnie z instrukcjami producenta gliny/modeliny. Gdy upłynie czas pieczenia, wyłącz piekarnik, ale nie wyjmuj wisiorka. Poczekaj, aż całkowicie wystygnie.
Jeżeli używasz gliny samoutwardzalnej, nie musisz wkładać jej do piekarnika. Odczekaj wskazany na opakowaniu czas, aż utwardzi się ona na powietrzu.
4
Wystudzony wisiorek pomaluj farbą w wybranym kolorze. Nałóż na niego kropelkę farby, a następnie szybko wetrzyj ją w glinę za pomocą szmatki. Jeśli chcesz, żeby kolor był w którymś miejscu jaśniejszy, użyj odrobiny wody. Inny sposób to zastosowanie farby w sprayu. Pozostaw wisiorek do wyschnięcia.
5
Na koniec przełóż przez zrobiony wcześniej otwór kółko jubilerskie. Załóż gotowy wisiorek na łańcuszek lub breloczek. Prezent gotowy.
Jak zrobić walentynkowy list w butelce?
Jak przerobić starą biżuterię?
Jak zrobić naszyjnik z materiału z kwiatem?
Jak zrobić walentynkowe torebki na herbatę?
 4.6/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Medaliony ze zdjęciem ukochanej osoby to już klasyka. Pamiętają czasy naszych babć. Jak odświeżyć ten pomysł, by miał...
Jak zrobić wisiorek z odciskiem kciuka?
Medaliony ze zdjęciem ukochanej osoby to już klasyka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt