Jak optycznie powiększyć oczy?

Jak optycznie powiększyć oczy?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Jak optycznie powiększyć oczy?
1 z 6
Chciałabyś mieć wielkie oczy? Jeśli tak, to istnieje kilka sposobów które sprawią, że Twoje oczy będą się wydawać o wiele większe niż są w rzeczywistości.
1
zalotka do rzes
Podkręcenie rzęs

Jeśli chcesz sprawić, aby twoje oczy wydawały się być optycznie większe, zacznij od zakupu dobrej zalotki. Podkręcenie rzęs ma największe znaczenie jeśli chodzi o wizualne powiększenie oczu. Nie musisz mieć zalotki termicznej. Wystarczy zwykła metalowa zalotka i suszarka do włosów. Za pomocą suszarki podgrzej zalotkę - nagrzewaj ją nie więcej niż 10 sek i sprawdź czy nie jest za gorąca, aby uniknąć poparzenia. Efekt podkręconych rzęs utrzyma się znacznie dłużej niż wówczas gdy podkręcisz je na zimno.

2
kredka do oczu
Kredka do oczu

Za pomocą kredki (ołówka) do oczu zarysuj kształt oka. Oczy dzięki temu będą bardziej wyraźne i optycznie większe. Obrysuj górną powiekę i część dolnej - oprócz wewnętrznego kącika. Możesz użyć również eye linera - jest on konieczny jeśli chcesz uzyskać efekt przydymionego oka.

3
malowanie oczu cieniami
Cienie

Staraj się bawić cieniami. Nałóż ich kilka odcieni. Od najciemniejszego cienia od strony zewnętrznej i środkowej do najjaśniejszego w stronę brwi. Tuż pod brwiami nałóż jasny cień aby dodać wyrazu całemu oku.

4
tusz do rzęs
Tusz do rzęs

Tusz jest zaraz po podkręceniu rzęs kolejną rzeczą, sprawiającą, że oczy wydają się być optycznie większe. Rzęsy wytuszuj starannie, tak aby się nie posklejały. Użyj tuszu wydłużającego rzęsy.

5
Sztuczne rzęsy
Sztuczne rzęsy

Sztuczne rzęsy bardzo powiększają oczy - są podkręcone i niezwykle długie. Czy nigdy nie zastanawiałaś się dlaczego Japonki mają takie wielkie oczy, chociaż z natury powinny mieć dość małe? Ależ oczywiście mają małe oczy, tylko że wiedzą jak zrobić makijaż, aby oczy wydawały się wielkie niczym u małego dziecka.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

malowanie oczu kredką
makijaż emo
rozświetlona twarz

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

sb
14.01.2015
Nie, żebym się czepiał, ale... po co optycznie powiększać sobie oczy?
Sanni
21.10.2013
Moja mama zawsze m powtarzała, że osoby, które mają małe oczy nie powinny malować linii wodnej kredką, bo optycznie je sobie pomniejszają. A tu proszę. Dzięki tipy.pl mogę pomalować oczy w prawidłowy sposób nie martwiąc się o to, że pomniejsze sobie oczy.
Silminyel
23.08.2013
Uwielbiam powiększać oczy makijażem. Robię to niemal zawsze, nawet jeśli stosuję delikatny, codzienny makijaż. Mój ulubiony sposób na większe oczy i jednocześnie ulubiony trik makijażowy ze wszystkich jakie stosuję, to wypełnienie eyelinerem przestrzeni pomiędzy rzęsami. Metoda podpatrzona u Japonek, które mają manię powiększania oczu. To początkowo wydaje się być dość trudne, ale można się tego nauczyć. Zabawa polega na zrobieniu kreski eyelinerem na linii wodnej górnej powieki POD rzęsami. Ja zazwyczaj otwieram szeroko oko, przytrzymuję delikatnie rzęsy i wtedy ostrożnie robię kreskę. Dobrze narysowana kreska jest naprawdę dyskretna i niemal niewidoczna, ale różnica jest naprawdę duża. Oczy wydają się być większe, a rzęsy gęstsze i dłuższe jeszcze przed zastosowaniem maskary (mimo wszystko i tak warto je wytuszować). Innym sposobem podpatrzonym u Japonek jest powiększenie optycznie eyelinerem tęczówek. Aby to zrobić rysujemy na górnej powiece kreskę, patrzymy prosto w lustro i pogrubiamy kreskę bezpośrednio nad tęczówką. Zgodzę się też z komentarzem mojej poprzedniczki MalutkaToJa oraz z niektórymi poradami Eweliny 82. Zwróciłabym tylko uwagę na to nakładanie pudru na rzęsy przed tuszem. Metoda jest skuteczna, ale dość trudna. Jeśli ktoś jej wcześniej nie próbował lepiej poćwiczyć najpierw w domu przed lustrem, bo osoba bez wprawy łatwo może zrobić sobie na rzęsach brzydkie grudki. Przepraszam Ewelino, ale zdecydowanie się nie zgodzę co do białej kredki. Jest ona dobra do rozświetlania kącików oczu i modelowania brwi, ale stosowanie jej na linię wodną dolnej powieki to jeden z najgorszych błędów. Osiągnięty w ten sposób efekt jest naprawdę sztuczny i w ogóle nie powiększa oka (spotkałam się nawet z opinią, ze nawet je zmniejsza, choć sama wcale nie widzę wpływu białej kredki na rozmiar oka). Prawda jest taka, że malowanie kresek białą kredką to prawdziwa sztuka i mało kto potrafi to zrobić dobrze. Taki makijaż jest naprawdę odważny i sztuczny. Mogą sobie na niego pozwolić osoby które mają większe doświadczenie z makijażem i malują się np do zdjęć, cosplayu lub przebrania. Twarz wygląda wtedy bardziej blado (sama nie lubię tego efektu, bo wydaje mi sie być odrobinkę straszny. Takie oczy przywodzą mi na myśl horrory, ale jestem świadoma tego, że niektórzy uważają to za ciekawe i intrygujące). Biała kreska nie jest zła, ale nie powinna służyć do powiększania oczu, bo wcale ich nie powiększa. Nie powinna być też wykonywana przez amatorów. Ekstremalnym sposobem na chwilowe powiększenie oczy jest inwestycja w soczewki z efektem Big Eyes lub soczewki Circle Lens. Jest to jednak wydatek kilkudziesięciu złotych, a oczy są na tyle mocno powiększone, że można domyślić się iż są sztuczne. Circle Lens są dobre do przebieranek, cosplay, kostiumów aktorskich itp, ale noszenie ich na co dzień to dość odważne posunięcie.
#18352
27.03.2013
To ja dorzucę jeszcze jedną drobną radę. Oczy powiększą się optycznie, jeśli malując górną powiekę eyelinerem przedłużymy ją, wyjedziemy za powiekę. Na pewno wiecie o co chodzi. Taka przedłużona kreska sprawia, że nasze oczy wydają się kończyć tam gdzie kończy się ta kreska, dzięki czemu są optycznie większe. Dzięki takiej kresce również rzęsy wyglądają na pełniejsze i grubsze.
Ewelina82
28.01.2013
Mało tych rad a więc: aby oczy wydawały się większe muszą przede wszystkim wyglądać na wypoczęte, opuchlizna, obrzęki zdecydowanie nie działa na naszą korzyść, po nieprzespanej nocy lub całonocnej imprezie warto zastosować chłodne okłady lub specjalne płatki żelowe, są także żele zamknięte w opakowaniach z metalową chłodzącą kulką, zazwyczaj z dodatkiem kofeiny, która pobudza mikro krążenie skóry; warto także rozjaśnić skórę w okolicach oczu przy pomocy rozświetlającego korektora, najlepiej w pędzelku, co ważne korektor nie może być ciemniejszy od koloru skóry, powinien się idealnie się z nią stapiać lub być delikatnie jaśniejszy; kolejną wskazówką na powiększenie oczu jest zastosowanie białej lub perłowej kredki na wewnętrznej dolnej powiece; co do tuszu do rzęs to warto przed malowaniem przypudrować rzęsy sypkim pudrem.
daria16rog
28.01.2013
To już wiem jak jutro będą wyglądały moje oczy.
miley@
18.11.2011
dobry pomysł z podgrzewaniem tej zalotki ... ;|)