walentynkowe serce z róż i truskawek

Jak zrobić walentynkowe serce z róż i truskawek?·

Rose - specjalista Tipy.pl
walentynkowe serce z róż i truskawek
1 z 13
To idealny prezent walentynkowy. Łączy w sobie wszystko co kojarzy się z tym świętem – olbrzymie serce (symbol Walentynek), czerwone róże (symbol miłości) i truskawki (znany od stuleci afrodyzjak). Szczególne w tym projekcie jest również to, że wykonamy go własnoręcznie – z sercem i od serca. Ukochana osoba nie może tego nie docenić.
P

gąbka florystyczna oasis w kształcie serca, czerwone róże, truskawki, sekator, szpilki (najlepiej z z dużą czerwoną główką), czerwona materiałowa wstążka, drucik florystyczny, nożyczki

1
serce z róż i truskawek - krok 1
Podstawą tego projektu jest serce wykonane z gąbki florystycznej oasis. Im większe serce, tym lepiej. Kupisz je przez Internet lub w dobrej kwieciarni.
2
serce z róż i truskawek - krok 2
Róże przycinamy po skosie w niewielkiej odległości od nasady kwiatu. Postaraj się by wszystkie kwiaty po przycięciu miały łodygi mniej więcej tej samej długości.
3
serce z róż i truskawek - krok 3
Wbijamy róże w rzędach - jedna obok drugiej, zaczynając od dolnej części serca. Kwiaty powinny delikatnie na siebie nachodzić, by nie było spod nich widać gąbki florystycznej. W analogiczny sposób przyozdabiamy pierwszą połówkę serca. W tym przypadku składają się na nią trzy rzędy róż.
4
serce z róż i truskawek - krok 4
Z łodyg, które zostały po kwiatach, obcinamy listki. Możemy zrobić to tuż u nasady. Ogonki nie będą nam potrzebne.
5
serce z róż i truskawek - krok 5
Listki układamy wzdłuż bocznej krawędzi serca, tak by na siebie nachodziły. Przymocowujemy je szpilkami z ozdobną, czerwoną główką. Jedna szpilka powinna służyć do przymocowania przynajmniej dwóch liści naraz.
6
serce z róż i truskawek - krok 6
Pozostałe liście przypinamy na wierzchu drugiej połówki serca. Chcemy, by zasłoniły gąbkę florystyczną.
7
serce z róż i truskawek - krok 7
Żeby nic się nie zmarnowało, sekatorem tniemy również łodygi róż. Robimy to po skosie. Chcemy uzyskać małe łodyżki o długości 2-3 cm.
8
serce z róż i truskawek - krok 8
Łączymy łodyżki po dwie sztuki i przewiązujemy przez środek drucikiem florystycznym. Końce drucika skręcamy razem.
9
serce z róż i truskawek - krok 9
Przewiązujemy łodyżki kawałkiem czerwonej wstążki. Robimy to w taki sposób, by zasłonić drucik.
10
serce z róż i truskawek - krok 10
Tak przygotowane ozdoby wbijamy wzdłuż obwodu serca.
11
serce z róż i truskawek - krok 11
Truskawki nabijamy na wykałaczki. Wbijamy je jedna obok drugiej na drugiej połówce serca.
12
serce z róż i truskawek - krok 12
Oto jak wygląda gotowe serce. Takiego cudeńka nie kupisz w żadnym sklepie.
Strona 1 z 13

Powiązane porady

Pierścionek origami serce

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

CarolineZapala
07.02.2017
Ta Wieczna Róza jest piękna i nie jest droga http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html każda kobieta będzie zachwycona :))
zuziazyl
12.02.2013
Piękne to jest cieszyłabym się z takiego prezentu.