klimatyzator przenośny

Jak zamontować klimatyzator przenośny?
ZlotaRaczkaZlotaRaczka - specjalista Tipy.pl

W środku lata zwykle wydaje nam się, że najlepszym wynalazkiem na świecie, jaki ktokolwiek kiedyś wymyślił jest klimatyzacja. Jednak, aby zacząć się cieszyć chłodnym powietrzem, nie wystarczy tylko kupić dobry klimatyzator i przynieść go do domu - trzeba go jeszcze w jakiś sposób zamontować. Na szczęście jest to bardzo proste.
1
Klimatyzator przenośny wymaga odpowietrzania. Rurę wyrzutową ciepłego powietrza należy wystawić na zewnątrz np. przez uchylone okno, otwór w ścianie na zewnątrz, otwór w ścianie do kanału wentylacyjnego.
2
Rura wyrzutowa ciepłego powietrza powinna być zamontowana prosto. Upewnij się, że nie ma ostrych zgięć i załamań. Nie powinna być również na siłę naciągana.
3
Instalacja klimatyzatora przenośnego kończy się podłączeniem urządzenia do gniazdka.
4
Sprawdź jaki jest pobór mocy klimatyzatora abyś później nie był zaskoczony rachunkiem za prąd.
5
Regularnie zmieniaj filtry. Niektóre przenośne klimatyzatory mają filtr węglowy pochłaniający zapachy oraz filtr powietrza, usuwający cząsteczki kurzu. Filtr powietrza można myć lub czyścić odkurzaczem. Filtr węglowy należy co pewien czas wymieniać.
6
Pamiętaj o usuwaniu wody ze zbiorniczka. W zależności od klimatyzatora zbiornik z wodą należy opróżniać 1-2 razy dziennie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane