Kartka dla taty

Jak zrobić kartkę na Dzień Ojca?·

Jess - specjalista Tipy.pl
Kartka dla taty
1 z 11
Dzięki poniższej prostej instrukcji z łatwością wykonasz niepowtarzalną i oryginalną kartkę dla swojego taty. Skoro już własnoręcznie robisz kartkę to nie zapomnij o samodzielnym wymyśleniu spersonalizowanego wierszyka!
1
Kartka dla taty 1
Kartkę z kolorowego dwustronnego papieru złóż na pół. Zrób małe nacięcie nożyczkami wzdłuż zagięcia od góry na około 5 cm a następnie nacięcia poziome z prawej i lewej strony kartki (poziomo od końca nacięcia pionowego). Patrz obrazek obok - zagnij kartkę w miejscu gdzie linia jest przerywana i przetnij ją tam gdzie jest linia ciągła.
2
Kartka dla taty 2
Zagnij prawą i lewą zakładkę do środka w dół w taki sposób, aby przypominały one kołnierzyk od koszuli męskiej.
3
Kartka dla taty 3
Górne rogi zakładek powinny się ze sobą stykać.
4
Krawat origami
Na zdjęciu obok przedstawiam instrukcję robienia krawata origami krok po kroku. Może ona być pomocna jeśli pogubisz się w poniższych krokach.
5
Kartka dla taty 5
Kartkę z kolorowego dwustronnego papieru przetnij na pół i z jednej z połówek wytnij kwadrat. Kwadrat ten złóż przekątnie na pół i rozłóż. Do powstałego zagięcia zagnij teraz boki kwadratu.
6
Kartka dla taty 6
Odwróć powstały czworokąt na drugą stronę i zagnij ostry czubek w dół.
7
Kartka dla taty 7
Teraz zagnij końcówkę czubka do góry.
8
Kartka dla taty 8
Rozprostuj końcówkę czubka w dół i wsadź ją pod spód.
9
Odwróć krawat na drugą stronę i zagnij jego boki do środka (powinny się ze sobą stykać wzdłuż środkowej linii na całej ich długości).
10
Przyklej krawat pod kołnierzykiem koszuli i ozdób go wyciętymi z gazety wzorkami. Na kołnierzyk naklej dwa ozdobne guziczki. Gotowe!
?

Wskazówki
W roku 2013 Dzień Ojca przypada na niedzielę 23 czerwca.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
22.02.2013
Bardzo fajny pomys! A jeśli nasz ojciec lubi oryginalny styl ubierania, papierowy krawat można zastąpić dekoracyjnym bolo, zaaranżowanym ze sznurka (ew. tasiemki) przeplecionego przez dwie dziurki dużego, efektownego guzika.