Łosoś z piekarnika

Jak zrobić łososia z piekarnika?

Jess - specjalista Tipy.pl
Ten przepis jest bardzo prosty a łosoś - niebo w gębie. Do jego przygotowania potrzebujesz zaledwie folii, cytryny i masła! Przygotowanie łososia nie jest skomplikowane i nie zajmie ci wiele czasu. Doskonała kompozycja smaków sprawi, że nawet najwięksi smakosze będą onieśmieleni. Potrawa jest bardzo lekka, ale sycące i doskonale nadaje się na upalne dni. Poniżej znajdziesz wskazówki, które krok po kroku pomogą ci w jego przygotowaniu.
P

filet łososia, cytryna, masło, sól i pieprz do smaku

1
Najlepiej jeśli kupisz łososia bez skóry i ości. Oszczędzi ci to wiele czasu i pracy jednak licz się z tym, że taki łosoś jest nieco droższy. Jeśli nie to należy z łososia usunąć wszystkie ości pęsetą. Filet umyj i osusz.
2
Rozłóż na blacie folię aluminiową i rozłóż na niej plasterki cytryny (razem ze skórką). Na plasterki połóż filet łososia a na niego kilka plasterków masła. Posyp dość oszczędnie solą gruboziarnistą i pieprzem i szczelnie owiń folią.
3
Rozgrzej piekarnik do 180 stopni C i piecz przez 20-25 minut. Gotowego łososia podawaj z białym winem i świeżym, chrupiącym pieczywem.

Powiązane porady

panierowane paluszki rybne
Zioła do ryby
Łosoś z piekarnika

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane