Łosoś z piekarnika

Jak zrobić łososia z piekarnika?

Jess - specjalista Tipy.pl

Ten przepis jest bardzo prosty a łosoś - niebo w gębie. Do jego przygotowania potrzebujesz zaledwie folii, cytryny i masła! Przygotowanie łososia nie jest skomplikowane i nie zajmie ci wiele czasu. Doskonała kompozycja smaków sprawi, że nawet najwięksi smakosze będą onieśmieleni. Potrawa jest bardzo lekka, ale sycące i doskonale nadaje się na upalne dni. Poniżej znajdziesz wskazówki, które krok po kroku pomogą ci w jego przygotowaniu.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2404378&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

P

filet łososia, cytryna, masło, sól i pieprz do smaku

1

Najlepiej jeśli kupisz łososia bez skóry i ości. Oszczędzi ci to wiele czasu i pracy jednak licz się z tym, że taki łosoś jest nieco droższy. Jeśli nie to należy z łososia usunąć wszystkie ości pęsetą. Filet umyj i osusz.

2

Rozłóż na blacie folię aluminiową i rozłóż na niej plasterki cytryny (razem ze skórką). Na plasterki połóż filet łososia a na niego kilka plasterków masła. Posyp dość oszczędnie solą gruboziarnistą i pieprzem i szczelnie owiń folią.

3

Rozgrzej piekarnik do 180 stopni C i piecz przez 20-25 minut. Gotowego łososia podawaj z białym winem i świeżym, chrupiącym pieczywem.

Powiązane porady

panierowane paluszki rybne
Zioła do ryby
Ryba w cieście

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

iwa
04.01.2018
Pewnie smaczne, ale niezdrowe. Folia aluminiowa robi się toksyczna pod wpływem wysokiej temperatury, a już na pewno nie powinno się jej łączyć z cytryną. A łosoś, no cóż, sami wiecie... Nasuwa się pytanie. Co jeść i jak żyć w tym zatrutym świecie?