konserwacja pralek

Jak konserwować pralki?

MatMat - specjalista Tipy.pl
Gdy zepsuje się pralka jesteśmy wściekli, ale niewiele osób pamięta o tym by ją należycie konserwować. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak konserwować pralkę by służyła nam długie lata.
1
Regularnie czyść filtr oraz ewentualny osad z detergentu w komorach zasobnika. Po zakończonym praniu oczyść uszczelkę w drzwiczkach, drzwiczkach zewnętrzne części emaliowane przetrzyj szmatką.
2
Jeśli pralka ma regulowane nóżki po każdym praniu sprawdź czy nadal dobrze stoją.
3
Gdy pralka nie pracuje wyłącz ją z kontaktu i sprawdź czy rura odprowadzająca wodę nie jest zgięta lub uszkodzona.
4
Jeśli wirówka nie działa lub pralka nie wypuszcza wody sprawdź czy rura odprowadzająca wodę nie jest zgięta.
5
Jeśli pralka wylewa musisz wyczyścić filtr, pamiętaj żeby wcześniej wyjąć pranie ze środka oraz przygotować ścierkę do podłogi.

Powiązane porady

Nóż
odpływ w zlewie
odkręcanie słoika

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

adam
07.03.2012
Jeśli korzystasz z wody miejskiej czyli miękkiej to nie musisz używać tzw.zmiękczaczy,pralka ma być jak najtańsza gdyż bebechy są uni...czyli we wszystkich takie same a elektronika powoduje że jeśli padnie to i tak całość jest na złom.