Pokrowiec na telefon

Jak zrobić pokrowiec na telefon?

Jess - specjalista Tipy.pl
Pokrowce na telefon można kupić i jest ich pełno, jednak nie ma to jak samodzielnie wykonany, spersonalizowany pokrowiec w takich kolorach i wzorach jakie lubimy. Aby go zrobić nie trzeba mieć większych umiejętności krawieckich jednak maszyna do szycia nie zaszkodzi.
P

filc lub inny gruby materiał, który się nie strzępi, kawałek wzorzystego materiału z bawełny, nożyczki, klej do materiału, maszyna do szycia

1
Pokrowiec na telefon 1
Wybierz materiał.
2
Pokrowiec na telefon 2
Wytnij z materiału dwa prostokąty o 2 cm szersze i o 2 cm dłuższe od swojego telefonu. W tych dodatkowych centymetrach uwzględniona jest grubość telefonu oraz szew.
3
Pokrowiec na telefon 3
Z prostokątów wytnij serca. Aby serca były proporcjonalne to złóż materiał wzdłuż na pół i wytnij z niego połówkę serca. Rozłóż materiał - w ten sposób serce jest proporcjonalne i znajduje się idealnie na środku. Jeśli chcesz to możesz wyciąć jeszcze jedno serce. Oczywiście możesz zamiast serc wyciąć jakikolwiek inny kształt.
4
Pokrowiec na telefon 4
Wycięte filcowe serduszko przyłóż do bawełnianego materiału i narysuj na nim drugie serce większe o około 1 cm.
5
Pokrowiec na telefon 5
Nałóż klej dookoła krawędzi wyciętego z filcu serca a następnie przyłóż do niego serce bawełniane (prawą stroną w dół) i dociśnij. Poczekaj aż klej wyschnie.
6
Pokrowiec na telefon 6
Złóż ze sobą obydwa prostokąty i zszyj ze sobą krawędzie pozostawiając otwarty jeden krótszy bok.

Powiązane porady

naszyjnik z krawatem
Dłoń
buty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane