torba na zakupy

Jak uszyć torbę na zakupy?

Wanda0Wanda0 - specjalista Tipy.pl
Coraz częściej mówi się o ekologicznych torbach wielokrotnego użytku, w których należy nosić zakupy. Jednak nie zawsze wyglądają one elegancko i nie zawsze mamy je przy sobie. Mam jednak na to rozwiązanie. Spróbuj uszyć torbę na zakupy według własnego pomysłu. Nie wymaga to dużo wysiłku a z efektów pracy z pewnością będziesz zadowolona.
P

* Płótno w 2 kolorach
* Nici
* Mocna taśma o szerokości około 6 cm

1
Z płótna wytnij 3 prostokąty. Dwa z nich o wymiarach 45 x 50 cm, jeden 45 x 60. Mniejszy prostokąt posłuży nam jako dno torby. Doskonale wygląda połączenie dwóch materiałów w kontrastowych kolorach.
2
Prace rozpocznij od zszycia boków torby z dnem. Złóż materiał prawa stroną do środka i przeszyj wzdłuż boków o długości 45 cm. Górne brzegi torby podwiń na 1 cm i zaprasuj. Czynność powtórz jeszcze raz i podwójną zakładkę przeszyj wzdłuż jej wewnętrznej krawędzi.
3
Taśmę potnij na odpowiednie kawałki. Najpierw zmierz odpowiednią dla ciebie długość ramion torebki. Przyszyj je zaczynając od miejsca połączenia dna z bokami. To samo zrób na drugim boku. Następne kawałki taśmy naszyj na boki torby, aby zakryć końce doszytych pasków i szew łączący boki z dnem.
4
Złóż torbę prawą stroną materiału do środka i przeszyj boki z marginesem 1,5 cm. Szwy rozprasuj. Nie przekręcaj jednak torby na prawą stronę.
5
szycie torby
Ułóż torbę tak, aby szew boczny znalazł się na środku a z zszytych końców utworzył się trójkąt. Narysuj linie prostopadłą od szwu bocznego w odległości ok. 5 cm od wierzchołka i przeszyj wzdłuż niej torbę. Nadmiar materiału odetnij. W ten sposób utworzysz płaskie dno.
6
Przewróć torbę na prawa stronę. I już możesz iść pod zakupy.

Powiązane porady

projektowanie ubrań
zepsuty zamek błyskawiczny
Jesienne podkładki na stół

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane