jak zrobić bransoletkę z koralików?

Jak zrobić bransoletki z koralików?

Wanda0Wanda0 - specjalista Tipy.pl
Bransoletki z koralików wyglądają na bardzo delikatną biżuterię. Swój strój na wyjście warto uzupełnić właśnie w takie dodatki. Ich zrobienie nie wymaga wiele czasu. Są bardzo proste, a zarazem bardzo eleganckie. Możesz je wykonać z koralików w dowolnym kolorze i tworzyć wiele różnych połączeń, które doskonale będą pasować do twojego stylu. Poniżej znajdziesz wskazówki jak wykonać taką bransoletkę.
P

* Nić i igła
* Mniejsze koraliki w 2 kolorach
* Większe koraliki w trzecim kolorze (koraliki kupisz w sklepach hobbystycznych, np. tutaj)
* Nożyczki
* Zapięcie karabińczyk (do kupienia tutaj)

1
Nawlecz na igłę białą nić o długości około 2 metrów. Na niż nawlecz 4 koraliki w pierwszym kolorze, 1 koralik w drugim kolorze, 1 większy w trzecim kolorze, a na koniec jeszcze 1 w kolorze 2. Zawiąż koraliki tak by powstało kółko, zostaw luźny koniec nitki o długości ok. 15 cm.
2
Przeciągnij teraz igłę z nitką przez 4 koraliki w pierwszym kolorze znajdujące się w utworzonym przez ciebie kółku. Następnie nawlecz na igłę po 1 koraliku w każdym kolorze w kolejności: pierwszy kolor, drugi kolor, trzeci większy i znów jeden w drugim kolorze. Zsuń je w kierunku kółka.
3
Aby utworzyć skręt i nadać bransoletce wygląd spirali, przeciągnij igłę z nitką z powrotem przez 3 koraliki w kółku w pierwszym kolorze i przez jeden właśnie dodany w tym kolorze. Nitkę mocno ściągnij.
4
Nawlecz koraliki w tej samej kolejności co poprzednio. Zsuń je w stronę gotowej już części bransoletki i ponownie przewlecz igłę z nitką przez 3 ostatnie koraliki w kolorze pierwszym i 1 nowy w tym samym kolorze. Czynność powtarzaj, aż osiągniesz pożądaną długość.
5
Na końce bransoletki dodaj zapięcie. Nawiń na nitkę 3 koraliki, owiń ją wokół zapięcia i znów nawiń 3 koraliki. Teraz zawiąż nitkę wokół koralików, zakończ i przytnij.

Powiązane porady

dalie z filcu
kulki z filcu
Guziki oblekane tkaniną

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

mmmm
29.08.2011
bezzzzzznadziejne
lola111
18.01.2011
fajne!**