Mapy - prezent dla podróżnika

Jak zrobić obraz mapę?·

Jess - specjalista Tipy.pl
Mapy - prezent dla podróżnika
1 z 6
Jeśli kochasz podróże to jest to projekt dla ciebie. Możesz wyciąć z mapy swoje ulubione miejsca na świecie, lub te, które zwiedziłeś z ukochaną osobą, oprawić je w ramki i powiesić na ścianie. Pamiętaj, aby po każdej podróży dodawać kolejny obrazek do swojej kolekcji.
P

Mapy, klej, nożyczki i nożyk do wycinania motywów (lub ewentualnie nożyk biurowy), biały papier do drukowania lub biała tekturka, ramki, taśma dwustronnie klejąca, szara tektura (lub biała jak na zdjęciu obok).

1
Zastanów się jakie miejsca mają być pokazane na mapach. Mogą to być:

- wszystkie miejsca jakie zwiedziłeś lub tylko ulubione,
- miejsca które zwiedziłeś z ukochaną osobą,
- miejsce w którym poznałeś swoją drugą połówkę i się w niej zakochałeś,
- miejsce w którym byliście w podróży ślubnej,
- miejsce w którym wzięliście ślub,
- miejsca w których mieszkają twoi przyjaciele lub rodzina.

Zmierz wielkość mapy a następnie kup odpowiedniej wielkości ramki. Następnie narysuj w jakimś programie graficznym kształty jakie chcesz wyciąć z mapy. Mogą to być przykładowo serca lub pan z panią trzymający się za ręce (jeśli chcesz wyciąć z mapy miejsce w którym poznałeś swoją miłość lub w którym wziąłeś ślub). Jeśli słabo rysujesz wpisz w wyszukiwarkę "ikona mężczyzna i kobieta" oraz "serce" i przejdź na zakładkę grafiki. Dopasuj wielkość obrazka do wielkości mapy i ramki.
2
Obrazki wydrukuj na zwykłym białym papierze lub białym papierze technicznym i wytnij. Nie wyrzucaj papieru pozostałego po wycięciu obrazków ani ich nie mnij.
3
Papieru pozostałego po wycięciu obrazków użyj jako szablonu. Połóż go na mapie i wyśrodkuj w miejscu, które jest dla ciebie ważne. Następnie przyklej szablon po bokach taśmą klejącą i wytnij określony kształt (tutaj serce) z mapy za pomocą nożyka biurowego lub najlepiej nożyka do wycinania motywów.
4
W taki sam sposób wytnij pozostałe mapy. Wycięte mapy przyklej do wyciętych wcześniej z tekturki kształtów - po to, aby mapy były grubsze.
5
Przytnij tekturkę do wielkości ramki a następnie przyklej na środku utwardzone mapy za pomocą taśmy dwustronnie klejącej. Pod każdą mapą możesz zrobić jakiś opis. Jeśli masz 4 ramki opisujące historię waszej miłości możesz je podpisać kolejno: 1. Kobieta i mężczyzna, 2. Poznali się na ulicy, 3. Zakochali się w sobie, 4. I wzięli ślub.
?

Wskazówki
* Mapy są dość drogie. Aby zaoszczędzić zawsze bierz sobie na pamiątkę darmowe mapy dostępne na lotniskach czy w biurach turystycznych.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
15.02.2018
Super pomysł!