Jak zrobić manicure hybrydowy?

BlondyneczkaBlondyneczka - specjalista Tipy.pl
Jeśli męczy cię ciągłe zmywanie odpryskujących po dwóch dniach lakierów idealną alternatywą dla ciebie będzie lakier hybrydowy tzw. lakierożel. Pozostanie on na twoich paznokciach w nienaruszonym stanie od dwóch tygodni do nawet miesiąca. Możesz kupić go w salonie kosmetycznym lub wykonać sama w domu, inwestując w mały zestaw.
P

lampa UV, lakier hybrydowy, żel bazowy, żel nawierzchniowy lub nabłyszczający, pędzelek do żelu, oliwkę do skórek, bloczek lub polerkę, pilniczek, cleaner, waciki

1
Dezynfekujemy dłonie płynem do dezynfekcji i nanosimy na skórki płyn do ich usuwania. Pozostawiamy na dwie minuty.
2
Usuwamy skórki patyczkiem i w razie potrzeby odcinamy za pomocą cążek.
3
Paznokcie przemywamy odtłuszczającym cleanerem i matujemy bloczkiem do tego przeznaczonym bądź polerką. Pilniczkiem nadajemy ostateczny kształt paznokciom.
4
Na paznokcie aplikujemy za pomocą pędzelka żel bazowy i wkładamy do lampy UV na dwie minuty. Możemy pominąć ten krok jeżeli boimy się zbyt grubej warstwy manicure.
5
Na bazę nakładamy pierwszą warstwę lakieru hybrydowego i utwardzamy w lampie przez dwie minuty. Jeżeli lakier prześwituje, nanosimy drugą warstwę utwardzając ją również dwie minuty w lampie UV.
6
Płytkę paznokcia pokrywamy ostatnią warstwą, żelem nabłyszczającym lub nawierzchniowym. Nie jest to konieczne, ale dzięki temu wydłużymy trwałość manicure a paznokcie będą nabłyszczone. Żel utrwalamy w lampie UV przez trzy minuty.
7
Na koniec wszystkie paznokcie przemywamy płynem do przemywania masy żelowej (cleaner) i nanosimy oliwkę na skórki.
!

Uwaga!
Uważaj, aby podczas aplikacji żelów oraz lakieru hybrydowego nie pomalować skórek!

Powiązane porady

modny makijaż studniówkowy
makijaż studniówkowy
imprezowy makijaż

Komentarze (0)

* Pola wymagane