krótkie tipsy

Jak sprawić, aby sztuczne paznokcie trzymały się dłużej?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Akrylowe i żelowe paznokcie są trwałe i wyglądają bardzo ładnie jednak wymagają szczególnej pielęgnacji, która jest dosyć czasochłonna. Przeczytaj poniżej co należy zrobić, aby dłużej cieszyć się swoimi pięknymi paznokciami.
1
Regularnie czyść paznokcie. Bardzo często się zdarza, że sztuczne paznokcie nie są czyszczone (bo przecież brudu pod nimi nie widać). Rozwijające się bakterie mogą spowodować grzyba.
2
Jeśli wykonujesz jakąkolwiek pracę przy której posługujesz się rękami staraj się mieć paznokcie krótkie, aby nie obciążać dodatkowo naturalnej płytki paznokcia.
3
gumowe rękawiczki
Przy wykonywaniu prac domowych miej ubrane gumowe rękawiczki. Ochronią one twoje paznokcie przed chemicznymi środkami czyszczącymi, które powodują uszkodzenie akrylu oraz odchodzenie tipsów od płytki paznokcia. Gumowe rękawiczki rób zawsze podczas sprzątania w kuchni i łazience.
4
Uzupełniaj na bieżąco wszelkie pęknięcia płytki sztucznego paznokcia. Jeśli zaczyna on odchodzić - spiłuj całą część aż do momentu gdzie paznokieć dobrze przylega. Jeśli to zaniedbasz istnieje duże prawdopodobieństwo rozwinięcia się grzyba na paznokciu.
5
Rób sobie masaż dłoni aby poprawić krążenie krwi oraz przyjmuj wapń aby wzmocnić własne paznokcie. Pamiętaj, że tipsy zarówno akrylowe jak i żelowe bardzo osłabiają płytkę paznokcia. Dlatego ważne jest suplementowanie diety dodatkowym wapniem.
6
Lakier z akrylowych paznokci zmywaj zmywaczem do paznokci bez acetonu. Aceton rozpuszcza akryl - jest używany do ściągania tipsów. Również staraj się unikać produktów z wysoką zawartością alkoholu, który bardzo przesusza paznokcie i sprawia, że stają się kruche i łamliwe.

Powiązane porady

piękne dłonie
Sztuczne paznokcie
paznokcie w gazetę

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane