Marchewki z ciasta

Jak zrobić marchewki z ciasta francuskiego?
Jess - specjalista Tipy.pl

Po usunięciu zęba ważne jest przestrzeganie pewnych zasad, które pozwolą nam uniknąć powikłań związanych z takim zabiegiem. Co więcej właściwe pielęgnowanie rany przyśpieszy i ułatwi jej gojenie. Warto kierować się zaleceniami stomatologa, ponieważ w zależności od sytuacji klinicznej zalecenia mogą się odrobinę różnić. Jednak istnieje pewien zbiór zasad, którymi powinniśmy się kierować, jeśli nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących zaleceń po osunięciu zęba.
P

Składniki: na rurki - 500 g ciasta francuskiego, sok marchewkowy wymieszany z sokiem pomidorowym, sałatka - 2 filety z piersi kurczaka, 2 świeże ogórki, 2 jajka, 1 cebula, koperek, majonez, pietruszka do dekoracji, sól i pieprz do smaku

1
Marchewki z ciasta
Rozwałkuj ciasto francuskie i pokrój je w paski o szerokości około 1 cm. Paski zroluj rękami i owiń je ciasno wokół stożków wykonanych z tektury. W ten sposób wykonaj kilka "marchewek"
2
Marchewki z ciasta 2
Stożki umieść na wyłożonej papierem do pieczenia blasze, posmaruj rozbełtanym jajkiem i piecz w piekarniku aż ciasto będzie gotowe.
3
Marchewki z ciasta 3
Gotowe rożki posmaruj sokiem marchewkowym wymieszanym z sokiem pomidorowym i poczekaj, aż sok wyschnie.
4
Marchewki z ciasta 4
Jajka ugotuj na twardo i obierz, ugotuj pierś z kurczaka, obierz ogórka. Wszystkie składniki pokrój w drobną kostkę i posiekaj koperek. Wszystko razem wymieszaj razem z majonezem i dopraw solą i pieprzem do smaku.
5
Marchewki z ciasta
Z rożków ciasta usuń tekturkę i nadziej je sałatką warzywną. W środek sałatki wsadź kilka łodyg koperku. Gotowe! "Marchewki" możesz nadziać dowolną sałatką na jaką masz ochotę.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane