Bransoletka z koronki

Jak zrobić bransoletkę z koronki?

Jess - specjalista Tipy.pl
Za pomocą utwardzacza do tkanin dostępnego w większości sklepów hobbystycznych można nadać materiałom dowolny kształt. Poniżej przedstawiam prosty sposób na zrobienie ślicznej bransoletki z koronkowego materiału i utwardzacza.
P

Biały materiał koronkowy, papier pergaminowy, tuba po ręcznikach papierowych, złota farba w sprayu, utwardzacz do tkanin

1
Bransoletka z koronki 1
Wytnij z materiału koronkowego prostokąt o długości około 10 cm i szerokości około 1 cm mniejszej niż obwód twojego nadgarstka.
2
Bransoletka z koronki 2
Rozłóż na blacie folię lub reklamówkę i rozłóż na niej materiał. Namocz koronkę w utwardzaczu do tkanin lub nałóż go za pomocą gąbeczki.
3
Bransoletka z koronki 3
Owiń rolkę po ręczniku papierowym papierem pergaminowym i zabezpiecz go taśmą klejącą. Następnie nawiń namoczoną koronkę na rolkę i ją odłóż na bok do czasu, aż koronka całkowicie wyschnie.
4
Bransoletka z koronki 4
Ściągnij koronkę z rolki. Będzie ona teraz dość sztywna i zachowa kształt rolki.
5
Bransoletka z koronki 5
Pomaluj koronkę złotą farbą w sprayu - od zewnątrz i od wewnątrz. Poczekaj, aż farba wyschnie.
6
Bransoletka z koronki 6
Gotowe!

Powiązane porady

wiązanie arafatki
Oprawki okularów
buty

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

rych
03.09.2015
Rozpoczynam próby z drukarką 3d. Chcę robić biżuterię. Udało mi się już wykonać wisiorek. Potrzebna jest do tego żywica akrylowa footoutwardzalna, z palety kolorów CMYK, którą kupuję na platformie 3D Designers o raz szablony. Można też wykorzystać takie kolory jak biały, aluminium, miedź, przezroczysty, złoty, srebrny, perłowy oraz fluorescencyjny.