Torebka zrobiona ze spodni jeansowych

Jak zrobić torebkę ze spodni jeansowych?

Jess - specjalista Tipy.pl
Taką torebkę wykonasz w bardzo prosty sposób ze starych jeansów. Z pewnością znajdziesz w szafie kilka par które są już przetarte na kolanach czy zbyt ciasne w pasie.
P

stare jeansy, stary pasek, igła i nitka, maszyna do szycia (możesz również szyć ręcznie), nożyczki

1
Torebka ze spodni jeansowych 1
Przygotuj spodnie i pasek.
2
Torebka ze spodni jeansowych 2
Odetnij nożyczkami jedną nogawkę tuż pod kolanem (około 40 cm).
3
Torebka ze spodni jeansowych 3
Z paska utnij jeden kawałek o długości 10 cm - w tej części powinna znajdować się klamerka, drugi kawałek o długości około 40 cm (mierz od drugiego końca paska tak, aby w tej części znalazły się dziurki na pasku) oraz dwa krótkie kawałki każdy po około 3 cm.
4
Torebka ze spodni jeansowych 4
Odwróć nogawkę na lewą stronę. Dolna część spodni będzie stanowiła górną część torebki. Górną część spodni musimy zaszyć. Połóż nogawkę płasko na stole. Pomiędzy materiał włóż tą część paska która ma klamerkę i umieść ją dokładnie pośrodku.
5
Torebka ze spodni jeansowych 5
Zszyj koniec jeansów zszywając równocześnie z nimi kawałek paska z klamerką. Koniec z klamerką powinien teraz znaleźć się w środku jeansów.
6
Torebka ze spodni jeansowych 6
Aby materiał się nie strzępił przeszyj wzdłuż prostego ściegu jeszcze overlockiem (zygzakiem). Następnie (tak jak pokazano na zdjęciu) przeszyj rogi - w ten sposób torebka będzie miała płaskie dno (im więcej rogów przeszyjesz tym szersze dno torebki).
7
Torebka ze spodni jeansowych 7
Aby przyszywanie paska było łatwiejsze zrób w pasku wcześniej dziurki za pomocą szydła.
8
Torebka ze spodni jeansowych 8
Drugi koniec paska przyszyj z tyłu torby. Pamiętaj, aby znalazł się on dokładnie na środku. Następnie przyszyj krótkie paseczki.
9
Torebka ze spodni jeansowych 9
Torebka gotowa!

Powiązane porady

ozdobna poduszka
Poduszka z reniferem
woreczki z grochem

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane