ozdabianie torebek na prezenty

Jak ozdobić torebkę na prezent koralikami?
Wanda0Wanda0 - specjalista Tipy.pl

Torebka jest bardzo praktycznym opakowaniem dla każdego prezentu. Jeśli zadbamy o to by była ładna i elegancka, nada okazałego wyglądu nawet małym upominkom. Nie musisz jednak wydawać dużo pieniędzy na eleganckie opakowana. Torebkę na prezent możesz ozdobić sama. Przygotuj jedynie gotową torebeczkę i koraliki. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
P

* Srebrzysty drucik lub nitka
* Cążki do drutu
* Igła (jeśli nitka)
* Koraliki
* Papierowa taśma klejąca

1
kwiatki z koralików 1
Na torebce doskonale będą prezentować się kwiatuszki. Przygotuj więc koraliki w odpowiednich kolorach, pasujące do wybranej przez ciebie torebeczki na prezent.
2
kwiatki z koralików 2
Na kwiatki potrzebne będzie ci ok. 45 cm nitki lub drucika. Zagnij jego jeden koniec na ok. 5 cm. Nawlecz na niego 20 koralików w wybranym kolorze i przesuń w kierunku zagięcia – to będą płatki kwiatka. Zagnij drucik w miejscu gdzie kończą się koraliki. Ilość koralików jest dowolna - należy jednak trzymać się podobnej liczby koralików do każdego płatka aby wyszły mniej więcej jednakowej wielkości.
3
kwiatki z koralików 3
Nawlecz na ten sam drucik kolejne 15 koralików w tym samym kolorze i zrób kolejne płatki kwiatka. Pomiędzy każdym płatkiem skręć drucik podwójnie (lub jeśli to nitka to ją zawiąż). Zakończ pracę tak, by nitka / drucik wystawał do środka.

Nawlecz na ten koniec 30 koralików w innym kolorze lub pasujący kolorystycznie guzik – to będzie środek naszego kwiatuszka. Zsuń je w kierunku środka, zwiń drucik spiralnie i przeciągnij go z powrotem przez pierwszy koralik. Przeciągnij drucik pod spód i skręć razem oba wolne końce.
4
kwiatki z koralików 4
Nasz kwiatuszek jest już gotowy. Teraz trzeba tylko zamocować go na wybranej przez ciebie torebce – najlepsze będą te z papieru czerpanego. Za pomocą grubszej igły zrób w torebce dziurki. Włóż do nich druciki kwiatków i rozłóż je po wewnętrznej stronie torebki. Za pomocą taśmy przyklej je do ścianek, tak by kwiatki mocno się trzymały. Teraz możesz już spakować prezent.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

aga3201
02.08.2013
Polecam ebook „Koralikowe kwiaty - zrób sam” Zofii Szydło. To poradnik o tworzeniu kwiatów z koralików. Przeznaczony jest dla wszystkich ludzi, którzy posiadają pasję i umiejętności manualne wykonywania różnych rzeczy własnymi rękoma, a także dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę (stawiają pierwsze kroki). Książka ta umożliwi Wam wykonanie przepięknych kwiatów własnoręcznie.