Wiosenne kwiaty z bibuły

Jak zrobić wiosenne kwiaty z bibuły?·

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Wiosenne kwiaty z bibuły
1 z 7
Już na początku marca pojawiły się pierwsze wiosenne kwiaty w tym przebiśniegi i krokusy. Poniżej przedstawiam prostą instrukcję ich wykonania z bibuły - projekt idealny dla starszych dzieci.
P

Aby zrobić krokusa potrzebujesz bibuły pomarańczowej, zielonej i żółtej oraz drucika.

1
Wiosenne kwiaty z bibuły 1
Z pomarańczowej krepiny wytnij 3 długie paski o długości 10 cm i szerokości 3 cm (te na zdjęciach wydają się być krótkie bo są złożone na pół). Zielona krepina powinna mieć około 12 cm. Z drucika utnij dwa 20 cm odcinki i owiń zieloną krepiną oraz na dwa odcinki o długości ok 3-4 cm i owiń żółtą krepiną.
2
Wiosenne kwiaty z bibuły 2
Pomarańczowe paski złóż na pół i wytnij je z jednej strony w szpic - będą to końcówki płatków kwiatów. Żółte druciki złóż na pół i wywiń ich końce na boki.
3
Wiosenne kwiaty z bibuły 3
Rozłóż pomarańczowe paski i ułóż je na kształt gwiazdy. Żółte druciki owiń dookoła zgiętego na pół drucika zielonego. Pomiędzy końcówki owiniętego zieloną krepiną drucika włóż pomarańczowe płatki i ułóż je palcami. Końcówki drucików owiń spiralnie wokół siebie.
4
Wiosenne kwiaty z bibuły 4
Owiń podstawę kwiatka zieloną krepiną, aby zakryć łączenie pomarańczowych listków z drucikiem a następnie owijaj spiralnie w dół aż do samego końca drucików.
5
Wiosenne kwiaty z bibuły 5
Z zielonej krepiny zrób listki i dołącz je do kwiatka.
6
Wiosenne kwiaty z bibuły 6
W taki sposób możesz wykonać cały bukiet wiosennych kwiatów.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Ramka na zdjęcia z papieru
latawiec
bransoletka z gumek na palcach

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane