The Baths, Virgin Gorda, Karaiby

10 najdziwniejszych plaż na świecie·

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
The Baths, Virgin Gorda, Karaiby
1 z 11
Jeśli kochasz plażowanie to z pewnością zaciekawi cię poniższa lista 10 najdziwniejszych plaż. Wyróżniają się one czymś innym na tle tysięcy innych plaż i są jedyne w swoim rodzaju.
1
The Baths, Virgin Gorda, Karaiby
The Baths, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Karaiby 

Plaża ta jest największą atrakcją na wyspie. Olbrzymie głazy zostały wyniesione na powierzchnię ziemi poprzez wybuchy wulkanów. Tworzą one piękną grotę oraz spokojne baseny. Na plażę najlepiej przyjechać wcześnie rano lub wieczorem, aby uniknąć tłumów ludzi.
2
Praia do Camilo, Lagos, Portugalia
Praia do Camilo, Lagos, Portugalia 

Jest to jedna z najpiękniejszych plaż na świecie z piaskiem o lekko różowym zabarwieniu typowym dla innych plaż Algarve. W skałach znajdują się groty i przejścia. Plaża jest mała jednak absolutnie warta zobaczenia.
3
Pfeiffer Big State Beach, Kalifornia, Stany Zjednoczone 

Plaża ta jest najspokojniejsza we wczesnych godzinach porannych. W południe zaczyna mocno wiać. Piasek o fioletowym zabarwieniu robi wrażenie i warto go troszkę zabrać do domu.
4
Maho Beach, St Maarten, Karaiby 

Plaża ta usytuowana jest obok lotniska przez co wydaje się, że przelatujące obok samoloty można niemal dotknąć. Ze względu na hałas większość turystów zatrzymuje się na niej tylko raz.
5
Szklana plaża, Kalifornia, Stany Zjednoczone 

Spacer po kolorowych, szklanych kamyczkach jest niezapomnianym przeżyciem. Plaża ta najprawdopodobniej przestanie niedługo istnieć, gdyż turyści wynoszą ze sobą szklane kamyczki i jest ich z miesiąca na miesiąc coraz mniej.
6
Los Dedos Playa Brava, Punta del Este, Urugwaj
Plaża palców, Punta del Este, Urugwaj 

Wielkie palce wystające z piasku wyglądają tak, jakby został tam zakopany olbrzym. Rzeźba została wykonana przez chilijczyka Mario Irazabal w 1982 roku i od tamtego czasu stała się najbardziej znanym zabytkiem Urugwaju.
7
Lodowa Laguna Jökulsárlón, Islandia 

Plaża ta znajduje się 5 godzin jazdy od Reykjaviku. Białe lodowce na błękitnej wodzie wygląda jak nie z tego świata. Warto udać się na pieszo lub samochodem na plażę z czarnym piaskiem, która znajduje się po drugiej stronie mostu.
8
Plaża Gulpiyuri, Asturias, Hiszpania
Plaża Gulpiyuri, Asturias, Hiszpania 

Woda morska przedostaje się przez jaskinię w skałach dzięki czemu tworzy się urocza mała, piaszczysta plaża w środku lądu. Znalezienie tej plaży jest dość trudne, jeśli nie zna się okolic ani nie ma GPS. Znajduje się ona w połowie drogi pomiędzy Ribadesella a Llanes (Asturia, Hiszpania). Można tam dojść jedynie na nogach z plaży San Antolin (Playa de San Antolin).
9
Children's Pool, Kalifornia, Stany Zjednoczone 

Miejsce, które trzeba zobaczyć. Na zatłoczonej plaży wylegują się leniwie starsze foki oraz lwy morskie a ich młode dokazują i się ze sobą bawią. Miejsce to nie pachnie pięknie ale widok jest warty zachodu, w szczególności jeśli jest się w pobliżu miejscowości La Jolla.
10
Realmonte, Sycylia, Włochy
Scala dei Turchi (Schody Turków), Realmonte, Sycylia, Włochy 

Wspaniały widok, czyste morze i śnieżno-biały monolit wapienny formujący schody, dzięki którym piraci zdobywali sycylijskie wybrzeże. Na schodach można się opalać, posiedzieć i odpocząć. Z miejscowości Agrigento to zaledwie 15 minut jazdy.
?

Wskazówki
Lista tych plaż została stworzona przez TripAdvisor.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

zigitrn
13.05.2013
Ehhh aż się rozmarzyłem... szkoda że nad naszym morzem tak nie jest