kolczyk w paznokciu

Jak zrobić kolczyka w paznokciu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Kolczyk noszony w paznokciu jest bardzo oryginalną, a zarazem efektowna ozdobą. Jednak noszenie ich wymaga wiele uwagi i ostrożności. Wiszące ozdoby łatwo można o coś zaczepić i zgubić. Zabieg ten możesz wykonać samodzielnie w domu lub udać się do kosmetyczki. Z pewnością jest on bezbolesny. Poniżej znajdziesz wskazówki jak go wykonać.
P

* Wiertełko
* Kolczyk
* Pęseta

1
Przed przystąpieniem do zabiegu powinnaś wzmocnić swoje paznokcie. Możesz to zrobić nakładając na nie żel lub akryl. Możesz tez nakleić na swoje paznokcie tipsy z tworzywa sztucznego.
2
Jeśli chcesz założyć kolczyk na paznokcia, powinnaś zrobić to po jego pomalowaniu i ozdobieniu. Przystępując do zabiegu zwróć uwagę czy lakier jest zupełnie suchy. Na wierzch najlepiej nałożyć emulsje bezbarwną, wzmocnisz trwałość lakieru.
3
Teraz możesz przystąpić do zakładania kolczyka. W specjalnych sklepach możesz kupić wiertełko i kolczyki. Dziurkę wiercimy w płytce paznokcia, ok. 2 mm od brzegu. Wiertełko przykłada się do paznokcia pod kątem prostym i delikatnie obraca. Najpierw wywiercamy dziurkę od spodu, następnie poprawiamy od góry.
4
Przy pomocy pęsety rozchyl nieco brzegi kolczyka i umieść go delikatnie w przygotowanej dziurce. Po umieszczeniu go we właściwej pozycji, zaciśnij delikatnie jego końce.
5
Teraz musisz tylko uważać, by nie zgubić tej ozdoby. Musisz tez bardzo uważać podczas noszenia kolczyka. Możesz łatwo go zaczepić i naderwać lub nawet oderwać tips czy też paznokieć.

Powiązane porady

ozdabianie paznokci - wzory
malowanie paznokci
paznokcie żelowe

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Buba
26.03.2013
Wszysko pięknie, ale wypadałoby poprawnie pisać (i mówić). Co to za forma: "jak zrobićk olczyka"? Przecież nikt tego kolczyka w paznokciu nie robi, tylko go tam zakłada, a wtedy pytamy: "jak założyć kolczyk".
JOANKA GŁODANKA
30.07.2011
mam takie kolczyki