Dzień Matki

21 najgorszych prezentów na Dzień Matki
karolinak_15644 - specjalista Tipy.pl

Może są wyjątki od reguły, ale tych prezentów nie powinna dostać żadna mama! Dzień Matki już 26 maja. Jak każda porządna córka czy ukochany syn, chcesz kupić swojej mamie coś wyjątkowego. Z całą pewnością nie chcesz obrazić, czy znudzić swojej mamy jakimś drogim bibelotem. Zatem wiedza, czego nie kupować na Dzień Matki, przyda się tak samo jak znajomość preferencji osoby obdarowywanej. Zmartwiony? Spokojnie. Poniżej znajdziesz 21 prezentów, którymi lepiej nie obdarowywać najważniejszej osoby w życiu!
1
Nic związanego z dietą, albo fitness 

Chyba nikt nie skacze z radości po otwarciu prezentu z kołyską do ćwiczeń, albo karnetem na siłownię w środku. Nigdy nie dawaj do zrozumienia swojej mamie, że jest gruba, a już na pewno nie w dniu jej święta.
2
Krem na zmarszczki 

Czy dostałeś kiedyś krem na pryszcze od mamy na urodziny? Sądzę, że nie. Jeśli dasz swojej mamie krem na zmarszczki, dasz jej do zrozumienia, że wygląda na swój wiek. Niech Twoja mama sama kupuje sobie kosmetyki!
3
Róże 

Róże są dobre dla zakochanych. Lepiej poszukaj goździków i sam włóż je do wazonu.
4
Czworonożny pupil 

Szczeniak to kolejny wydatek i obowiązek dla Twojej mamy. Jeśli uwielbia zwierzęta, może przekaż jakąś kwotę pieniędzy na schronisko dla zwierząt w jej imieniu.
5
Ekwipunek sprzątaczki 

Twoja mama nie jest Twoją służącą. Nie zepsuj jej święta, dając jej do zrozumienia, że jest świetną sprzątaczką.
6
Pachnidła do kąpieli 

Gdy byłem nastolatkiem, każdego roku kupowałem mojej mamie produkty do kąpieli. I tak, co roku. Jakiś czas potem widziałem, jak owe podarunki leżą w jej pokoju nietknięte. Moja mama miała swoje mydło i szampon, do których się przyzwyczaiła, a moje prezenty, chociaż od serca, nie cieszyły. Pozwól jej dobierać sobie mydła i żele pod prysznic.
7
Mieszanka ziół 

Potpourri może i ma ładny zapach, ale Twoja mama może nabawić się od niego alergii. Każdy z nas zna osobę, która dostaje bólu głowy od samego zbliżenia się do pylącego drzewa. Lepiej nie ryzykować. Zrezygnuj z tego prezentu.
8
Coś do kuchni

Jeśli mama zażyczy sobie na prezent nowy mikser, nie wahaj się ani chwili. Nie zapomnij jednak, że Dzień Matki nie jest dobrą okazją, by domagać się domowego obiadu.
9
Perfumy 

Być może wiesz, jaki zapach lubi Twoja mama i wiesz jak ją zaskoczyć. Jeśli jednak Twoja mama używa jednej perfumy, to pewnie właśnie ten zapach jej odpowiada. Nie zmuszaj jej do używania perfumy, która jej się nie podoba, tylko po to by sprawić Ci przyjemność.
10
Zabawne napisy 

Chociaż obrazki z krótkimi hasłami potrafią rozbawić, niektóre z nich są po prostu złośliwe. Może się wydawać, że obrazek z hasłem o gotowaniu jest świetnym dodatkiem do wystroju kuchni albo, że tekst o dobrych mamuśkach, które lubią bałagan w domu pasuje do sypialni. Twoja mama może odebrać to, jako zarzut wobec niej. Nie o to chodzi w Dniu Matki.
11
Coś dla starszej pani 

Czepek pod prysznic, za szeroka sukienka w kwiatki, albo szlafrok są odpowiednim prezentem, ale na Dzień Babci. Przecież nie chcesz, żeby Twoja mama ubierała się jak staruszka. Ona też tego nie chce.
12
Poradnik 

To byłoby bardzo lekceważące z Twojej strony. Nie wręczaj tej jedynej osobie książki o tym, jak zbudować trwały związek, lub jak być lepszym człowiekiem.
13
Karta podarunkowa 

Tego typu prezenty są bardzo bezosobowe, a poza tym skąd wiesz, że to właśnie w tym sklepie Twoja mama chętnie robi zakupy. Zamiast tego zaproś ją na obiad, do jej ulubionej restauracji. Będzie zachwycona i spędzicie miło czas razem.
14
Pieniądze 

To jeszcze gorszy prezent niż karta podarunkowa. Dawanie pieniędzy to jak mówienie: „nie mam pojęcia co lubisz, kup sobie coś sama”. Stać cię na więcej!
15
Ubrania 

Przecież nie znasz rozmiaru swojej mamy. Wcale nie powinieneś. Ona też może nie znać już twojego rozmiaru i preferencji. Pewnie zareaguje tak samo jak ty, na jej prezent.
16
Pusta ramka na zdjęcia 

Tym prezentem dowodzisz, że nie macie wspólnych wspomnień. Jeszcze gorszym pomysłem jest twoje zdjęcie w ramce.
17
Duży obraz 

O gustach w sztuce się nie dyskutuje. Twoja mama też ma swój gust i to, co wiesza w domu, odpowiada jej. Jeśli nie masz pewności, że marzy o dwu metrowym Van Gogh’u to nie ryzykuj. Nie zmuszaj jej do wieszania na ścianie czegoś, co wcale jej się nie podoba.
18
Wino z przekąską 

Podobnie jak róże, to nie jest dobry prezent na tę okazję. Nie chcesz spędzać romantycznego wieczoru z mamą.
19
Świece 

Wydaje się, że świeczki to odpowiedni prezent, ale w rzeczywistości przydają się tylko wtedy, gdy zabraknie prądu w domu. Równie dobrze w tej sytuacji sprawdza się latarka.
20
Nie myśl o sobie 

Nie kupuj biletów na mecz swojej ulubionej drużyny piłkarskiej, albo na film, który bardzo chcesz zobaczyć. Jeśli to, co macie razem robić cieszy tylko ciebie, zrezygnuj z tego.
21
Składanka płyt 

Takie prezenty robią gimnazjaliści a nie dorosłe dzieci. Przecież nie chodzi o to, by w dniu swojego święta twoja mama siedziała z nieszczerym uśmiechem, słuchając kawałków, których wcale nie lubi.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

żart
Dzisiaj 08:09
Poradnik całkowicie nieudany. Nie można pakować wszystkich do jednego worka. Artykuł może być przydatny dla osób kompletnie nie utrzymujących kontaktów z mamą.
ab08
Dzisiaj 08:46
nietrafione porady
trollolol
Dzisiaj 08:46
Totalny bezsens.Ja akurat bardzo dobrze znam moją mamę.Znam jej ulubiony rodzaj perfum,jej ulubione sklepy,ciuchy,zespół.Uwielbia kluby fitness i zestawy do kąpieli.Porada bardzo nie trafiona.Dlaczego niby róże są nie mile widziane?Poza tym, lubi siedzieć w kuchni i często jej kupuje przezenty z nią związane.Ta "porada" to jedna , wielka głupota :/
rokiwca
Dzisiaj 09:08
Nie rób jej laurki, bo może Ci wyjść ujowa i mama nie bedzie mogła nawet na nią spojrzeć. Nic jej nie dawaj, najlepiej nie gadaj z nią tego dnia, bo możesz coś zrobić źle.
hejter
Dzisiaj 08:42
hahahah to jest chodząca masakra jak moja matka lubi 1 rodzaj perfum, który żadko upuje bo jest drogi to ja jej go nie mogę kupić?!- żałosne
martakali2889
Dzisiaj 13:47
Moje prezenty mieszczą się w tej liście:P Więc jakie są najlepsze propozycje na prezent?
zigitrn
Dzisiaj 11:09
Ja swojej mamie daję wejściówki na SPA, niech się zrelaksuje kobieta. Co do wejściówki na fitness albo siłownię to się nie zgodzę, jest to bardzo dobry prezent
Agata
Dzisiaj 15:31
Głupoty. Najlepiej spytać co chce i to jej kupić. Moja mama sama sobie życzy żeby jej kupować kosmetyki (a chyba wiadomo że nie będzie używać takich dla 18nastolatki kiedy ma 50) więc internetowe porady jak zwykle niezbyt trafione.
Córka
Dzisiaj 08:42
Czy na serio nie znasz rozmiaru ciuchow swojej mamy, jeśli mowa o obrazach na prawde nie wiesz nic o jej gustach? Nie wiesz do jakich sklepów lubi chodzić? Nie wiesz jakiej twoja mama slucha muzyki? Jeśli jest twoja mama to chyba w rozmowie o takich rzeczach sie mowi, z tego co piszesz wynika ze jej nie znasz a to juz dziwne. Niektore przyklady podane sa bez sensu.