koralowa sukienka

Co pasuje do koralowej sukienki?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
koralowa sukienka
1 z 16
Koralowy oraz jego bardziej pomarańczowe lub różowe odcienie to zdecydowany król tego sezonu. Nie bez powodu – w kolorze tym jest dobrze każdemu. Niezależnie od tego czy jesteś blondynką, brunetką czy rudą, czy masz jasną, czy ciemną karnację – w koralowym będzie ci do twarzy. Jednak ponieważ jest to bardzo wyrazisty i jaskrawy kolor, na pierwszy plan wysuwa się odpowiedni dobór dodatków i makijażu. Na co się zdecydować? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.
1
koralowa sukienka - perłowe dodatki
Dodatki do koralowej sukienki

Jeśli decydujesz się na biżuterię do sukienki w kolorze tak żywym i jaskrawym jak koral, kieruj się jedną podstawową zasadą – niech będzie duża. Delikatny wisiorek z cyrkonią zginie przytłoczony intensywną barwą sukienki. Koral pięknie wygląda w towarzystwie pereł, koniecznie kilku łańcuchów naraz. Nie muszą być one autentyczne, ważne żeby stanowiły gruby kawałek biżuterii – np. naszyjnik lub bransoletę. Pięknie będzie się również prezentować perłowy kołnierzyk.
2
koralowa sukienka - złote dodatki
Kolor ten prezentuje się również wyśmienicie w towarzystwie złota. Postaw na elegancję i prostotę. Załóż do koralowej sukienki masywną złotą bransoletę – mankiet.
3
koralowa sukienka - złota biżuteria
Możesz również zdecydować się na delikatny złoty pierścionek i kolczyki. Całości dopełnią buty i torebka w kolorze écru.
4
biżuteria do koralowej sukienki
Nie mniej gustownie będzie się prezentować koralowa sukienka w towarzystwie złoto-białej biżuterii. Do tego mała złota torebka i złote szpilki.
5
koralowa sukienka - beżowe i złote dodatki
Doskonałe połączenie stworzysz przełamując koralowo-złotą stylizację trzecim kolorem. Powinien być on jednak spokojny, najlepiej beżowy lub kremowy.
6
koralowa biżuteria
Nie oznacza to jednak, że musisz całkowicie zrezygnować z koralowej biżuterii. Jednak, żeby stylizacja nie była monotonna, przełam całość złotymi dodatkami.
7
koralowa sukienka buty
Koralowa sukienka polubi również koralowe buty. Pozostałe dodatki powinny być już jednak w innym kolorze (złoty, écru), mogą jedynie nawiązywać do koloru przewodniego tak jak bransoletka pokazana na zdjęciu obok.
8
koralowa sukienka z czarnymi dodatkami
Rację mają ci, którzy mówią, że czarny kolor pasuje do wszystkiego. Czarne szpilki, torebka, a do kompletu naszyjnik z czarnymi kamieniami. Elegancko i stylowo.
9
koralowa sukienka żakiet
W chłodniejszy dzień można narzucić na koralową sukienkę biały żakiet. Złagodzi on koralowo-czarną stylizację. Dla odważnych – miętowa torebka.
10
koralowa sukienka - szare dodatki
Dobrym kompanem do koralowej sukienki są również dodatki w kolorze szarym. Buty, pasek, torebka – będą wyglądać wyraziście, ale nie przytłaczająco. Dla bardziej odważnych stylizacja trójkolorowa: koral, szary i do niedawna najmodniejszy odcień niebieskiego.
11
koralowa sukienka - brązowe dodatki
Dobrze i mniej formalnie będzie wyglądać koralowa sukienka z brązowymi dodatkami. Taki strój doskonale nadaje się na co dzień.
12
koralowa sukienka - błękitne dodatki
Dla spragnionych słońca i lata polecam wesołą i energiczną kombinację - koral i lazurowy błękit. Bransoletka, korale, sandały – czegóż trzeba więcej.
13
koralowa sukienka - czarny pasek
Do koralowej sukienki można również założyć pasek. Najlepiej by był on w kolorze czarnym – nie tylko pięknie kontrastuje ze strojem, ale również pomaga ukryć brzuszek i podkreślić kobiece kształty (zwłaszcza, gdy jest szeroki).
14
koralowa sukienka - złoty pasek
Nie oznacza to jednak, że masz zrezygnować z paska w kolorze złotym. Nie zakładaj już jednak zbyt dużo złotej biżuterii. Prosta bransoletka w zupełności wystarczy.
15
koralowa sukienka - makijaż
Makijaż do koralowej sukienki

Jeżeli chodzi o makijaż do koralowej sukienki, trzeba bardzo uważać, żeby kolor ten go nie zgasił. Zdecyduj się na naturalny wygląd i możliwie jak najbardziej promienną cerę. Jeśli nie musisz, nie stosuj podkładu. Zatuszuj jedynie niedoskonałości i cienie pod oczami. Jeżeli podkład to absolutna konieczność, wybierz lekki i rozświetlający. Z zadania doskonale wywiąże się również krem BB. Zastosuj róż do policzków i szminkę w zdecydowanym kolorze. Kobiety o jasnej cerze powinny używać różu w odcieniu ciepłej brzoskwini. Szczęśliwym posiadaczkom opalonej cery wystarczy odrobina bronzera.
Usta pomaluj koralowym, lekko błyszczącym błyszczykiem. Może zdecydujesz się również na koralowe paznokcie? Jeżeli chodzi o oczy, stosuj raczej neutralne cienie. Koralowe tony podkreśli cień w kolorze miedzi. Obowiązkowo nałóż na rzęsy czarną maskarę.
Strona 1 z 16

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane