London eye

10 najczęściej odwiedzanych atrakcji turystycznych Londynu·

karolinak_15644 - specjalista Tipy.pl
London eye
1 z 11
Londyńskie Oko, Galeria Narodowa czy Londyńska Tower to tylko niektóre z miejsc, które warto odwiedzić w stolicy Wielkiej Brytanii. Londyn zachęca turystów ciekawą architekturą i bogactwem muzeów. Tylko w Londynie odkryjesz nowe oblicza sztuki, a historia sprzed tysięcy lat zbliży się do ciebie na wyciągnięcie ręki.
1
Muzeum brytyjskie
Muzeum Brytyjskie 

Muzeum to znane jest na całym świecie z różnorodności prezentowanych eksponatów. To tutaj przechowywane są na przykład Kamień z Rosetty lub rzeźby z Partenonu. Muzeum może pochwalić się pokaźną kolekcją egipskich mumii. Wstęp do muzeum jest wolny, poza niektórymi wystawami.
2
Tate Modern
Tate Modern 

Jest to muzeum międzynarodowej sztuki współczesnej, mieszczące się na południowym brzegu Tamizy. Nie da się go przegapić, przez jego unikatowy kształt. W środku zaskoczą cię wystawy najbardziej znanych artystów naszych czasów, od Hirsta do Gauguina. We wnętrzu muzeum znajduje się restauracja, z której można podziwiać panoramę miasta. Wstęp wolny.
3
Galeria Narodowa w Londynie
Galeria Narodowa w Londynie 

Galeria Narodowa jest ukoronowaniem spaceru po placu Trafalgar. Znaczne rozmiary galerii umożliwiły zebranie w niej dzieł zachodnioeuropejskiego malarstwa. To tutaj przechowywane są dzieła pędzla takich geniuszy malarstwa jak Van Ghogh, da Vinci, Rembrant i wielu innych. Wstęp wolny.
4
Muzeum Historii Naturalnej
Muzeum Historii Naturalnej 

Najbardziej fascynującą ze stałych wystaw jest kolekcja szkieletów dinozaurów. Muzeum Historii Naturalnej może poszczycić się pokaźnym zbiorem eksponatów największych, najmniejszych i najrzadszych zwierząt na świecie. Zobaczysz tu płetwala błękitnego w rzeczywistych rozmiarach czy pająka sprzed 40 milionów lat. Wstęp wolny, poza niektórymi wystawami.
5
Londyńskie Oko
Londyńskie Oko 

Londyńskie Oko to nie tylko punkt widokowy na miasto, ale przede wszystkim najbardziej wyróżniająca się budowla w panoramie Londynu. Oko zbudowane jest z 32 kapsuł pasażerskich, o wadze 10 ton każda. Tylko Oko pozwala podziwiać krajobraz miasta z lotu ptaka przez ponad pół godziny!
6
Muzeum nauki
Muzeum Nauki w Londynie 

Sprawdź, co czują astronauci w statku kosmicznym i zadaj sobie pytanie, skąd wzięło się życie na naszej planecie. Tutaj poczujesz się jak prawdziwy naukowiec i odkrywca. Zobacz z bliska najważniejsze osiągnięcia techniczne ludzkości i nie zapomnij odwiedzić kina Imax - można by mnożyć atrakcje tego miejsca. Wstęp jest wolny, ale za wejście na niektóre wystawy trzeba zapłacić.
7
Muzeum Wiktorii i Alberta
Muzeum Viktorii i Alberta 

To wyjątkowe muzeum celebruje sztukę i design powstałe na przestrzeni 3000 lat. Dobór eksponatów zaskakuje najbardziej. Nigdy nie wiadomo, co znajdzie się na kolejnych wystawach: meble, obrazy, rzeźby czy wyroby z metalu. Wstęp wolny, ale niektóre wystawy są płatne.
8
Muzeum Figur Woskowych
Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds 

Najbardziej wyjątkowe miejsce w Londynie, gdzie staniesz twarzą w twarz ze znanymi osobistościami z całego świata. Tutaj spotkasz najznamienitsze sławy ze świata sportu, polityki i showbiznesu. Zrób sobie zdjęcie z Lady Gagą albo daj buziaka Bradowi Pittowi. Nawet Jej Wysokość udzieli ci audiencji osobistej!
9
Royal Museums Greenwich
Narodowe Muzeum Morskie (Royal Museums Greenwich) 

To największe muzeum morskie może poszczycić się historycznym domem królowej i królewskim obserwatorium. Tutaj zobaczysz z bliska meteoryty i gwiazdy w planetarium. Tylko niektóre wystawy są darmowe.
10
Tower of London
Pałac i Twierdza Jej Królewskiej Mości (Tower of London) 

To średniowieczna budowla obronna o ponad 900 letniej historii, która wielokrotnie zmieniała swoje przeznaczenie. Tower to część pałacu, która w swej historii była więzieniem, miejscem egzekucji, arsenałem, a nawet skarbcem. Tutaj odkryjesz jak żyli królowie średniowiecznej Anglii i zachwycisz się koroną królewską.
Strona 1 z 11

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

saba
26.10.2017
Polecam festiwal swivel Light Festival , story organizowany jest co roku.