Playa de Las Catedrales, Galicja

7 najpiękniejszych plaż w Hiszpanii·

karolinak_15644 - specjalista Tipy.pl
Playa de Las Catedrales, Galicja
1 z 8
Ponad 800 kilometrów piaszczystych plaż przyciąga do Hiszpanii turystów z całego świata. Przepiękne widoki, krystalicznie czyste morze otoczone górzystymi zboczami i skąpane w słońcu plaże zachęcają nie mniej, niż tanie bilety lotnicze do wielu hiszpańskich kurortów. Pogoda tutaj sprzyja plażowaniu niemal cały rok, co czyni Hiszpanię idealnym miejscem dla miłośników plażowania.
1
Wyspy Cies, plaża Rodas
Illas Cíes, Galicja 

Wyjątkowość plaży Rodas na wyspach Cíes polega na tym, że jest nieco odcięta od reszty wybrzeża oceanu Atlantyckiego, i przez to mniej uczęszczana. To również część parku narodowego, przez co nie ma w pobliżu hoteli, a jedynie kilka pól namiotowych, skąd można podziwiać panoramiczne widoki. Wyspy Cies są oddalone 40 minut drogą morską od Baiona, gdzie dozwolony jest połów ryb.
2
Cala Tarida, Ibiza
Cala Tarida, Ibiza 

Jeśli Ibiza kojarzy ci się jedynie z imprezowaniem do białego ranka, mamy dla ciebie niespodziankę. Znajdziesz tu wiele, niemal dziewiczych plaż z zapierającymi dech widokami, ukrytych między wysokimi klifami. Tylko na Cala Tarida odnajdziesz w krystalicznie czystej wodzie bogactwo form morskiego życia, które przyciąga amatorów nurkowania i kajakarstwa.
3
Stiges, Katalonia
Sitges, Katalonia 

Znajduje się tutaj pond 30 uroczych plaży i zatoczek, oferujących odpoczynek pod słońcem. Sitges leży niedaleko wybrzeży Barcelony, przez co właśnie tutaj zbierają się turyści by zakosztować nocnego życia. Są tu również plaże nudystów i plaże gejowskie. W trakcie sezonu na w Sitges robi się nieco tłoczniej, a ceny idą w górę.
4
Playa de la Concha, San Sebastian
Playa de la Concha, San Sebastian 

Położona na uboczu, Playa de la Concha może poszczycić się mianem ulubionej przez turystów plaży w Hiszpanii. Jest to najbardziej rozpoznawalne miejsce, z racji tłumnych plaż, gdzie w szczytowym okresie sezonu znalezienie wolnego skrawka piaszczystej plaży graniczy z cudem. Playa de la Concha łączy dwie inne plaże, Playa de la Zurriola i Playa de Ondarreta, dzięki czemu turyści mogą bez przeszkód spacerować i dowolnie wybierać otoczenie. Płytkie wody nieopodal Playa de Ondarreta nadają się wyśmienicie do pływania kajakiem i serfowania na falach.
5
Cala de Algaiarens, Minorka
Cala de Algaiarens, Minorka 

Cala de Algaiarens to jedna z piaszczystych plaż Minorki, otoczona rajskim pejzażem. Znajdują się tu dziewicze plaże i zatoczki. Minorka to miejsce stworzone dla turystów chcących się zatrzymać nad kieliszkiem dobrego wina i hiszpańskimi tapas. Jest tu znacznie mniej turystów, dzięki czemu wybrzeże zachowało swoją unikatowość i ciągle przyciąga tu poszukiwaczy przygód. Czysta morska woda zachęca do zanurkowania w jej głąb.
6
Cabo de Gata, Almeria
Cabo de Gata, Almeria 

To tutaj znajduje się największy w Almerii rezerwat przyrody, znany z nierównej linii przybrzeża. Cabo de Gata jest najlepiej rozpoznawalną plażą w południowej Hiszpanii, ponieważ zawiera elementy krajobrazu pustynnego, a wystające z krystalicznej wody ogromne głazy urozmaicają widoki.
7
Playa de Las Catedrales, Galicja
Playa de Las Catedrales, Galicja 

Galicyjskie plaże znane są głównie z formacji skalnych. Najlepiej jest je odwiedzić w czasie odpływu, ponieważ widoki w tej fazie Księżyca dostarczają niezapomnianych wrażeń. Charakterystyczną cechą tego miejsca jest jej półkolisty kształt plaży, wyrzeźbiony siłami żywiołów: wody i wiatru.
Strona 1 z 8

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

isolde
22.05.2013
moim marzeniem jest odwiedzić te wszystkie plaże :)