Co zrobić, żeby nie znudzić się chłopakowi?
karmelka_14690 - specjalista Tipy.pl

Co robić aby nie znudzić się mężczyźnie? Co zrobić by on wiedział że jesteś tą jedyną? Poniżej przedstawiam kilka porad, które sprawią, że twój chłopak nigdy nie straci zainteresowania twoją osobą.
1
Często jest tak, że po jakimś czasie nudzimy się partnerowi albo on nam, dlaczego tak jest? Otóż drogie panie zwykle zapominamy o tym że mężczyźni nadal mają coś z łowcy. Uwielbiają zdobywać. My o tym często zapominamy. Musimy pamiętać, że to on ma nas zdobywać. Pamiętajcie TO CO JEST NIEOSIĄGALNE JEST BARDZIEJ ATRAKCYJNE!
2
On do Ciebie przychodzi na obiad lub na wieczór filmowy itp. Jak to mówią przez żołądek do serca. Tak to prawda, ale nie wykładaj od razu wszystkich kart na stół. Obiad z 2 posiłków? Deser? Składniki po które musiałaś jechać aż na drugi koniec miasta? Czy na początku znajomości nie za bardzo się wysilasz? Zastanów się. Nie wystarczyłby popcorn? Jest prosty i smaczny. Możesz przygotować też cokolwiek innego choćby kanapki. Gdy na początek nie dasz z siebie wszystkiego i zrobisz coś prostego to w przyszłości poskutkuje to tym, że gdy zrobisz mu choćby prosty obiad z dwóch dań, on pomyśli sobie: "Jeju zrobiła dla mnie pyszny obiad. Tak bardzo się napracowała. Pewnie dlatego, że jestem dla niej ważny. Warto było czekać i się starać." I w tej sytuacji nieważne co zrobisz mu do jedzenia, będzie mu to o wiele bardziej smakować i uwierzy, że jesteś jego wygraną na loterii.
3
Gdy on patrzy na inne kobiety Ty patrz na innych mężczyzn. Nie jest to zły pomysł aczkolwiek uważam, że ignorowanie jest lepsze. O co chodzi? Idziecie przez miasto on spostrzega seksowną kobietę i się w nią wpatruje. Co w tym wypadku robimy? Kompletnie nic... Nawet nie zauważamy obecności tamtej. Gdy partner się do nas odwraca chcąc wyjaśniać, robimy tak aby myślał, że wcale nie wiemy dlaczego się do nas odwrócił. Gdy znowu się to zdarzy pytamy się czy możemy się np. napić jego wody. Jaki jest efekt? Zaimponujesz mu. Facet będzie wiedział, że nie ma z Tobą żartów i zrozumie że się cenisz i jesteś pewna siebie.
4
Gdy coś Ci się nie podoba to po prostu o tym powiedz i nie ukrywaj tego.
5
Ignorowanie. Pamiętajmy, aby nie przesadzać z ilością czasu jaką spędzamy ze sobą. Daj mu zatęsknić. Naprawdę to skutkuje. Gdy on nagle dzwoni do Ciebie, aby się spotkać a Tobie się nie chce lub masz inne plany to po prostu odmów. Jeśli będziesz na każde jego zawołanie uzna Cię za desperatkę. Czasami dobre jest też nieodbieranie od niego telefonu lub nieodzywanie się przez jakiś czas. Dlaczego? Bo w tedy on zastanawia się co Ty robisz, czy za nim tęsknisz itp.
6
Nigdy nie odsłaniaj za dużo ciała. Dlaczego? Bo to czego nie można zobaczyć kusi o wiele bardziej. Dlaczego sekretarki są dla panów takie atrakcyjne? Zwykłe kobiety w zapiętej po szyję koszuli, w spódnicy i koku. Co w nich jest kuszącego? Mężczyzna gdy obserwuje taką panią zastanawia się np. jak ona wygląda w rozpuszczonych włosach. A gdyby mógł rozpiąć jej guziki od koszuli i zobaczyć co ona kryje... Czekanie na coś daje o wiele więcej satysfakcji.
?

Wskazówki
* To jest kilka rad, więcej z bardziej szczegółowymi opisami znajdziecie w książce: "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" Sherry Argov. Niech was nie zmyli słowo zołza w tytule. Naprawdę polecam książkę :)

!

Uwaga!
* Pamiętaj, ceń się wysoko a on uwierzy że jesteś jego wygraną na loterii.
* Pamiętaj, że nie jesteś popychadłem ale super babką.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

black rose
07.06.2013
Nie zawsze warto czekać, udawać nie osiągalną, a tak naprawdę szaleć na jego punkcie. Czasem to może faceta zniechęcić...
A na trwałość związku najlepszym jest to by każda randka, była traktowana jak ta pierwsza najważniejsza, każdy pocałunek był tak samo słodki jak ten pierwszy. Żyć miłością i nie dać się sobą znudzić ;)
Renata
05.06.2013
Zgadzam się z Grażyną. Po co udawać kogoś kim się nie jest.Mężczyźni to widzą.Być sobą to jest klucz do serca.Chyba że facet woli plastik.
grazyna2
27.05.2013
Być sobą - to najważniejsze, wtedy nigdy się mu nie znudzisz