jaskrawe usta

Jaskrawe usta – jak dobrać odcień szminki do karnacji?·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
jaskrawe usta
1 z 8
Mocno zarysowane usta to trend, który pojawia się w makijażu od wielu sezonów. Jaskrawa szminka może idealnie podkreślić twoje usta lub zaprzepaścić nawet najbardziej udany makijaż. Kluczową kwestią jest dobór odpowiedniego jej odcienia. Czerwień, koralowy, fiolet? W dobrze idealnej szminki znaczenie ma znacznie więcej, niż tylko jej kolor. Liczy się przede wszystkim odcień karnacji. Test kosmetyku przeprowadzaj zawsze na najjaśniejszej części przedramienia, ponieważ w tym miejscu najlepiej uwidacznia się naturalna karnacja. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci zawęzić obszar poszukiwań, jednak jeśli znajdziesz pomadkę, która nie znajduje się na tej liście, a podoba ci się jak w niej wyglądasz – nie bój się zaryzykować.
1
jaskrawe usta - karnacja jasna, zimna
Cera jasna, zimny odcień karnacji

Z taką karnacją harmonizują najlepiej szminki w odcieniach zimnego różu, z lekką domieszką niebieskiego. Nadadzą one ustom wibrujący kolor nie kontrastując z odcieniem karnacji.
2
jaskrawe usta - karnacja jasna, ciepła
Cera jasna, ciepły odcień karnacji

Do ciepłej, jasnej karnacji idealnie będą pasować szminki w kolorach pomarańczowej czerwieni i ciemnego koralowego. Ich aplikację zacznij od środka dolnej wargi, ponieważ tam zazwyczaj najszybciej ściera się kolor. Następnie przesuwaj się w stronę kącików ust.
3
jaskrawe usta - karnacja średnia, zimna
Cera średnia, zimny odcień karnacji

Taka cera najlepiej wygląda w towarzystwie szminek w kolorze jaskrawej ceglastej czerwieni oraz w innych głębokich, czerwonych barwach. Takie kolory szybko i skutecznie potrafią rozjaśnić chłodną karnację. Żeby w pełni uwypuklić usta, odrobiną korektora lub podkładu zatuszuj przebarwienia wzdłuż ich konturu, a następnie nałóż na usta pomadkę.
4
jaskrawe usta - karnacja średnia, ciepła
Cera średnia, ciepły odcień karnacji

To karnacja, która może w pełni korzystać z najmodniejszego koloru sezonu – jaskrawego koralowego. Na tle średniej, złotej cery prezentuje się on doskonale!
5
jaskrawe usta - karnacja oliwkowa
Cera oliwkowa

Unikaj wszystkich kolorów z domieszką niebieskiego, ponieważ będą się one kłócić z twoją karnacją. Zamiast tego szukaj szminek w odcieniach pomarańczowej czerwieni. Dla uzyskania precyzyjnego makijażu ust zastosuj również konturówkę w pasującym kolorze.
6
jaskrawe usta - karnacja ciemna, zimna
Cera ciemna, zimny odcień karnacji

Szczęśliwe posiadaczki tego typu karnacji powinny sięgać po szminki w kolorze głębokiego fioletu (winogronowy, jagodowy). Doda on ciemnej, ale zimnej cerze głębi.
7
jaskrawe usta - karnacja ciemna, ciepła
Cera ciemna, ciepły odcień karnacji

Taka cera to jak wygrana na loterii. Jej posiadaczki mogą wybierać w zasadzie dowolne odcienie szminek. Bardzo wyraziście będą na ustach wyglądać kolory zawierające zarówno zimne, jak i ciepłe domieszki. Pamiętaj jednak, żeby zawsze nakładać tyle warstw szminki lub błyszczyka, żeby uzyskać pełny poziom krycia.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane