Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak efektownie zapakować szampana?

Jak efektownie zapakować szampana?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Butelkę szampana można obkleić dookoła czekoladkami, dodać kilka liści wyciętych z zielonej bibuły, obwiązać rafią i w taki sposób uzyskać pięknego ananasa. Jest to świetny prezent na różne okazje - dla rodziców z okazji rocznicy ślubu, na prezent dla Państwa Młodych, dla osoby organizującej Sylwestra a nawet dla przyjaciółki na urodziny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
2 arkusze pomarańczowej bibuły, 2 arkusze zielonej bibuły, 1 butelka szampana, 48 czekoladek w złotym opakowaniu np. Ferrero Rocher, rafia, pistolet na gorący klej + kapsułki
1
Potnij pomarańczowy arkusz bibuły na kwadraciki o boku 7 cm. Następnie nałóż kropelkę gorącego kleju na spód opakowania czekoladki i przyklej ją do kwadracika z bibuły. W taki sposób przygotuj wszystkie czekoladki.
2
Zagnij boki kwadracików do góry, tak, aby stanowiły coś w stylu maleńkich papierków na muffinki. Nałóż kropelkę kleju od spodu kwadracika i przyklej go do butelki z szampanem. Zacznij przyklejanie czekoladek od dolnej części butelki i stopniowo po każdym okrążeniu przesuwaj się do góry. Czekoladki przyklejaj ciasno jedna obok drugiej, tak, aby nie było między nimi dziur.
3
Z zielonego arkusza bibuły wytnij podłużne liście o różnych długościach. Powinno być około 4 liści najkrótszych, 4 średnich i 4 najdłuższych. Liście ułóż jeden przy drugim zaczynając od najkrótszych i kończąc na najdłuższych. Za pomocą kleju sklej je ze sobą w ich dolnej części (mogą lekko nachodzić na siebie). W tej sposób uzyskasz coś na kształt płotka. Przyłóż liście do szyjki butelki i zacznij ją nimi owijać zaczynając od liści najdłuższych i kończąc na najkrótszych. Jak skończysz to przyklej je do butelki. W ten sposób uzyskasz kilka warstw liści - w środku najdłuższych i najkrótszych na zewnątrz.
4
Ananas z czekoladek i szampana będzie wyglądać bardziej jak prezent jeśli owiniesz jego szyjkę dookoła rafią. Voila! Wygląda wspaniale!
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

didi16 - 2013-06-05
Genialne:D
 
Samodzielnie zapakowany i udekorowany prezent sprawi naszym bliskim ogromną radość. Z pewnością docenią oni nasze...
Jak zrobić opakowania na prezenty pod choinkę?
Samodzielnie zapakowany i udekorowany prezent sprawi naszym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt