spersonalizowane ikony w iPhone

Jak całkowicie zmienić ikony w iPhone?·

Mala95 - specjalista Tipy.pl
spersonalizowane ikony w iPhone
1 z 16
Każdy właściciel iPhona chciałby, żeby jego smartfon wyglądał wyjątkowo. Nowe etui, obudowa, tapeta, zestaw dzwonków – na takie zmiany może sobie pozwolić każdy. Chcesz się dowiedzieć jak zrobić coś naprawdę wyjątkowego? Za chwilę powiem ci jak zmienić domyślne ikony twojego iPhona. I to nie na byle jakie, ale na specjalnie spersonalizowane. Dzięki nim ty i twój iPhone od razu wyróżnicie się z tłumu!
1
zmiana ikony w iPhone - krok 1
Weź w dłoń iPhona i wejdź w App Store. Pobierz aplikację „Cocoppa”. Jest całkowicie ZA DARMO!
2
zmiana ikony w iPhone - krok 2
Gdy proces pobierania dobiegnie końca, włącz aplikację. Ekran główny powinien być podobny do tego przedstawionego na zdjęciu obok.
3
zmiana ikony w iPhone - krok 3
Dla przykładu zmieńmy standardową ikonkę Facebooka. Żeby tego dokonać, upewnij się, że na ekranie aplikacji jest wybrana zakładka „Icons”.
4
zmiana ikony w iPhone - krok 4
Nie przejmuj się, gdy na górze zobaczysz ikonki z chińskimi znaczkami. Nie korzystaj również z domyślnego wyszukiwania „By categories” (ze względu na kategorie), „By tags” (ze względu na słowa kluczowe), „By colors” (ze względu na kolory). Z wyjątkiem tej ostatniej opcji pozostawiają one wiele do życzenia. Najszybszym i najbardziej skutecznym sposobem jest wpisanie szukanej frazy (tutaj „Facebook”) w polu wyszukiwarki „Search icons”.
5
zmiana ikony w iPhone - krok 5
Na kolejnym ekranie wyświetli się pokaźna ilość proponowanych ikon. Wybierz tę, która podoba ci się najbardziej.
6
zmiana ikony w iPhone - krok 6
Gdy ją klikniesz, przed tobą pojawi się nowy ekran. Wybierz przycisk „Set up link”.
7
zmiana ikony w iPhone - krok 7
Teraz musisz powiązać ikonkę z odpowiednią aplikacją. Wybierz więc opcję „App Search”.
8
zmiana ikony w iPhone - krok 8
Możesz wyszukać aplikację korzystając z paska wyszukiwania, jednak w przypadku Facebooka wystarczy kliknąć ikonkę znajdująca się na szczycie listy (tak, Facebook jest aż tak popularny).
9
zmiana ikony w iPhone - krok 9
Następny ekran służy nadaniu nazw twojej ikonce. Wpisz ją w polu „Icon name” i naciśnij przycisk „OK”.
10
zmiana ikony w iPhone - krok 10
Żeby móc dodać ikonkę do pulpitu, musisz uruchomić przeglądarkę Safari. O to prosi cię kolejny ekran. Naciśnij więc opcję „Yes”.
11
zmiana ikony w iPhone - krok 11
Na ekranie uruchomi się przeglądarka z twoją ikoną. Żeby dodać ikonkę musisz nacisnąć przycisk „Share” znajdujący się na dole (ma on postać prostokąta ze strzałką).
12
zmiana ikony w iPhone - krok 12
Na kolejnym ekranie zaznacz ikonkę o nazwie „Add to Home Screen”. Znajduje się ona na środku.
13
zmiana ikony w iPhone - krok 13
Nazwij aplikację według własnego uznania, pamiętaj jednak żeby nazwa ta kojarzyła się z jej rzeczywistym przeznaczeniem.
14
zmiana ikony w iPhone - krok 14
Gotowe. Na pulpicie pojawiła się spersonalizowana ikonka (w tym przypadku Facebooka).
15
zmiana ikony w iPhone - krok 15
INFORMACJE DODATKOWE

Musisz zachować pierwotne ikonki wszystkich spersonalizowanych aplikacji. Najlepiej wrzucić je do jednego folderu, a ten umieścić na ostatniej „stronie” pulpitu. Folder taki utworzysz przeciągając jedną aplikację nad drugą.
Ponieważ Cocoppa została stworzona w Azji, nie wszystkie dostępne na naszym rynku aplikacje da się za jej pomocą „upiększyć”.
Strona 1 z 16

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Skalla
19.06.2020
Niestety, ale musze sie logować, a to kosztuje.
Silver
26.12.2015
Ios bez jaulbreaka to dno i wodorosty
bast
08.12.2015
Niesamowita kicha jak caly iOS, takich aplikacji jak opisana jest mnostwo. Tylko, że nie tworza one wcale skrutów do aplikacji tylko link do strony, która zawsze otwiera sie przez safari i dopiero przenosi do aplikacji. Nie wiem jak w ogole mozna to uznac za ciekawe rozwiazanie. To jakis idiotycazny polsrodek, nie mozna tego nazwac personalizacja i jeszcze trzeba gromadzic oryginalne ikonki