Serwetka krawat

Jak złożyć serwetkę papierową w krawat?

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Serwetka krawat
1 z 10
Poniżej przedstawiam prostą i fajną dekorację stołu na Dzień Ojca. Jeśli przygotowujesz dla taty obiad lub przyjęcie z okazji jego święta, wówczas jeśli chcesz to możesz skorzystać z poniższego sposobu składania serwetek w krawat. W tak złożonych serwetkach podawaj sztućce. Pamiętaj, że im większa serwetka tym dłuższy krawat. Możesz użyć również papierowych serwetek.
1
Serwetka krawat 1
Połóż przed sobą na stole serwetkę, prawą stroną do dołu.
2
Serwetka krawat 2
Odwróć serwetkę tak, aby jeden z jej wierzchołków był skierowany do ciebie. Zaczynając od górnego wierzchołka złóż lewy-górny bok na prawo (około 2/3 szerokości). Póki co nie dociskaj zagięć.
3
Serwetka krawat 3
Teraz złóż prawy bok na lewą stronę i dociągnij do końca. Jeśli jest taka potrzeba to wyrównaj obydwie strony, aby były symetryczne. Jak już będzie dobrze, to dociśnij zagięcia.
4
Serwetka krawat 4
Zagnij lewy bok do środka (podobnie jak w poprzednich krokach). Nie dociskaj zagięcia.
5
Serwetka krawat 5
Zagnij prawy bok. Popraw całość, aby było symetrycznie. Jak już będziesz zadowolony z kształtu krawata to dociśnij zagięcia.
6
Serwetka krawat 6
Zagnij górną część (1/3 długości) krawata na prawo, tak aby była prostopadła do dolnej części.
7
Serwetka krawat 7
Odwróć krawat na drugą stronę. Teraz końcówka będzie skierowana na lewo.
8
Serwetka krawat 8
Końcówkę zawiń znów na prawo, wokół krawata.
9
Serwetka krawat 9
Koniec włóż pod spód krawata. W ten sposób powstał węzeł. Jeśli chcesz to wsuń pod węzeł również sztućce.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane