Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Fotografia amatorska > 7 aplikacji do obróbki zdjęć
7 aplikacji do obróbki zdjęć

7 aplikacji do obróbki zdjęć

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli jesteś bloggerem to z pewnością wiesz, że dobre zdjęcia są najważniejszą częścią bloga. Do zrobienia fajnych fotek dobrze jest mieć wysokiej jakości aparat fotograficzny, jednak wystarczy również iPhone lub Android i kilka aplikacji. Za ich pomocą można zmienić najzwyklejsze zdjęcia w coś naprawdę wyjątkowego. Apki pomogą nam w dodaniu tekstu do zdjęć, przycięciu ich na odpowiednią wielkość, dodaniu ramek, podmienieniu tła czy w zmianie jasności i kontrastu. Dzięki poniższym aplikacjom zrobisz to i wiele innych, cudownych rzeczy. Aplikacje te nie są wyłącznie dla bloggerów – może je mieć każdy, kto tylko chce się pochwalić cudownymi zdjęciami.
1
PicCollage
PicCollage

Jedną z najlepszych aplikacji fotograficznych na iPhona lub Androida jest PicCollage. Wystarczy ją ściągnąć a następnie pobrać jakieś zdjęcie ze strony www, albumu na Facebooku czy z folderu w swoim telefonie. Za pomocą tej apki można obracać zdjęcia, przycinać je, dodawać do nich obrazki czy ramki, tworzyć śliczne kolaże i za pomocą jednego kliknięcia udostępniać je na Instagramie, Facebooku, Twitterze i Tumblrze.
2
Aviary Editor
Aviary Editor

Aplikacja ta nazywa się Aviary Editor dla Androida, zaś dla iPhona Photo Editor by Aviary i za jej pomocą możemy nadać naszym zdjęciom profesjonalny wygląd. Apka pomaga nam w zlikwidowaniu czerwonych oczu, usunięciu niedoskonałości i wybieleniu zębów, a co więcej, ma ona aż 12 darmowych fotoefektów! Poprzez jedno kliknięcie możemy dokonać automatycznej korekty co jest bardzo pomocne, zwłaszcza wówczas jeśli mamy do obróbki dużo zdjęć a zależy nam na czasie. Aplikacja pozwala również na dostosowanie nasycenia, jasności i temperatury kolorów. Tak jak w innych aplikacjach tego typu możemy przyciąć zdjęcia i je obrócić, dodać tekst czy naklejki.
Jak przeinstalować Windows XP?
Jak sterować komputerem za pomocą telefonu / tabletu z androidem?
Jak zrobić zdjęcie do dokumentów?
Jak wyretuszować zdjęcie?
3
Instagram
Instagram

Z pewnością każdy z was słyszał już o Instagramie, gdyż jest to najbardziej lubiana i popularna aplikacja fotograficzna. Dlaczego wszyscy tak ją lubią? Ponieważ jest jednym słowem – najlepsza. Instagram ma wiele różnych filtrów, które nadają zdjęciom wygląd vintage. Każde zdjęcie, nawet to nie najlepsze może być zmienione za pomocą dwóch kliknięć w zdjęcie godne okładki magazynu.
4
Pixlr Express
Pixlr Express

Aplikacja ta ma również rzesze fanów i to nie bez powodu. Pozwala zrobić ze zdjęciami niemal wszystko i to w prosty i szybki sposób. Możemy zdjęcia przycinać, zmieniać ich wielkość, obracać, kadrować i prostować. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z tego jak wyszliśmy na zdjęciu to w prosty sposób usuniemy efekt czerwonych oczu i wybielimy zęby. Apka ma aż 600 darmowych efektów, naklejek i ramek. Za pomocą Pixlr Express i poniżej opisanej Pixlr-o-matic twoje zdjęcia będą wyglądać bardzo profesjonalnie, nawet wówczas jeśli nigdy wcześniej nie edytowałeś zdjęć.
5
Pixlr-o-matic
Pixlr-o-matic

Aplikacja ta została uznana przez jeden z internetowych serwisów branżowych za najlepszą aplikację fotograficzną 2011 roku. Za jej pomocą zmienimy zwykłe zdjęcia w zdjęcia w stylu retro. Ilość efektów, nakładek i ramek pozwala zmienić nasze fotki na 5 milionów sposobów. Jest to apka, którą bezwzględnie trzeba wypróbować.
6
Photo Art - Color Effects
Photo Art - Color Effects

Za pomocą tej wspaniałej apki każdy może być artystą. Pozwala nam ona na zmienianie kolorów zdjęć lub ich fragmentów. Posiada ona 32 efekty i 12 typów pędzli. Jeśli lubisz czarno-białe zdjęcia z nielicznymi, kolorowymi akcentami to jest to aplikacja dla ciebie. Plusem jest to, że zajmuje niewiele miejsca na telefonie.
7
PicsArt - Photo Studio
PicsArt - Photo Studio

Aplikację tą zainstalowało już 60 milionów ludzi a jej średnia ocena to 4,5/5. Dane te mówią same za siebie – jest świetna. Zdjęcia można dowolnie edytować i tworzyć kolaże. Dostępne tu są dziesiątki różnych masek, ramek, naklejek, efektów tekstowych, clipartów itp. Wśród efektów dostępne są vintage, komiks, ołówek, akwarela, stary papier, pastele, Lomo, HDR, lustro, neon i wiele innych.
 3.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Aparaty z kliszą i czekanie kilka dni na wywołanie zdjęć odeszły już dawno w niepamięć. Właściwie każdy z nas posiada...
Jakie są programy do obróbki zdjęć?
Aparaty z kliszą i czekanie kilka dni na wywołanie zdjęć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt