szczupłe nogi

Jak szybko wyszczuplić uda i łydki?·

JoginkaJoginka - specjalista Tipy.pl
szczupłe nogi
1 z 6
Wystarczy 5 prostych ćwiczeń 3-4 razy w tygodniu, by w ekspresowy sposób wysmuklić nogi oraz wyrzeźbić mięśnie ud i łydek. Dla maksymalnego efektu połącz opisany poniżej zestaw z podstawowym treningiem cardio, np. joggingiem lub maszerowaniem, wykonywanym przynajmniej przez 30 minut dwa razy w tygodniu. Efekty gwarantowane!
1
ćwiczenia wyszczuplające uda i łydki - krok 1
Ćwiczenie 1

Stań w rozkroku, stopy rozstaw na szerokość ramion, ręce umieść luźno po bokach.
(A) Lewą nogą zrób bardzo duży krok w tył, krzyżując ją z tyłu z prawą nogą. Jednocześnie odchyl wyprostowaną prawą rękę na bok, a prawą zegnij i przesuń w lewo na wysokość bioder.
(B) Przeskocz około 60 cm w lewo i powtórz ćwiczenie na drugą nogę. Będzie to 1 powtórzenie. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń.
2
Ćwiczenie 2

(A) Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion, kolana lekko ugięte. W dłonie chwyć hantle o masie 2,5kg, palce dłoni skieruj w stronę ud.
(B) Utrzymując głowę uniesioną i łopatki ściągnięte zrób wdech i przemieść biodra do tyłu wypinając pupę (ciężar ciała przenieś na pięty). Jednocześnie obniż klatkę piersiową przesuwając hantle w dół ud.
Powoli wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3 serie po 20 powtórzeń.
3
Ćwiczenie 3

(A) Stań w rozkroku, stopy rozstawione na szerokość ramion, ręce luźno opuszczone po bokach. Zrób przysiad, ale zatrzymaj się w 2/3 drogi.
(B) Teraz podskocz prostując się i wyciągając ręce w stronę sufitu. Lądując powróć do przysiadu z pozycji (A).
Wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia w każdej z 3 serii.
4
Ćwiczenie 4

(A) Połóż się na brzuchu, ręce zegnij i podeprzyj się na przedramionach. Połóż lewą stopę na prawej pięcie.
(B) Zginając kolana prawą nogą unieś lewą nogę do góry (tak jak odważnik) w stronę pośladków. Podeszwy butów powinny być cały czas skierowane ku górze.
Wróć do pozycji wyjściowej. Dolne mięśnie brzucha utrzymuj napięte, żeby ochronić lędźwiowo-krzyżowy odcinek kręgosłupa.
Wykonaj całe ćwiczenie w 3 seriach po 20 powtórzeń na każdą z nóg.
5
Ćwiczenie 5

(A) Połóż się na plecach, ręce połóż wzdłuż ciała, dłonie skierowane wewnętrzną stroną do podłogi.
(B) Napnij mięśnie brzucha i pośladków unosząc biodra do góry, tak by całe ciało, począwszy od ramion, aż po kolana, tworzyło linię prostą. Wytrzymaj 25 sekund. Zrób 3 powtórzenia.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Szczupłe uda
ćwiczenia z hantlami
Sześciopak na brzuchu

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Wiolcia
10.06.2015
Na cellulit polecam bańkę chińską, rewelacja.
madi
08.06.2015
duzzo biegac najlepiej boso po asfalcie
madi
08.06.2015
duzo biegac najlepiej boso po asfalcie
Panpaweł
08.06.2015
Nie czytajcie tych bzdur. Wszyscy w świecie sportu wiedzą, że ćwiczenia są od wzmacniania mięśni. Od gubienia tłuszczu jest dieta. Nie ma miejscowego spalania sadła. Kropka.
patrycjablo
06.06.2015
Ćwiczenia ćwiczeniami ale ja musiałam się pozbyć cellulitu z ud żeby jakoś wyglądać. Stosowałam peeling z kawy i oliwy i inne domowe sposoby http://cellulit.wylecz.com/naturalne-sposoby-na-cellulit.php