Serduszka na paznokciach

Jak zrobić serduszka na paznokciach?

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Serduszka na paznokciach wyglądają świetnie każdego dnia - nie tylko na Walentynki. Namalowanie na paznokciach idealnych serduszek nie jest sprawą prostą. Możesz oczywiście je wyciąć z papieru a następnie użyć jako szablonu, jednak lakier podejdzie pod papier przez co serduszko nie będzie perfekcyjne. Możesz również spróbować użyć do tego taśmy klejącej jednak większość z nich zbyt mocno się klei. Rozwiązaniem jest ... papierowa taśma dekoracyjna lub maskująca! Z jej pomocą twoje serduszko będzie idealnie piękne.
P

papierowa taśma dekoracyjna lub maskująca, nożyczki, lakiery do paznokci (baza, min. 2 kolory lakierów i lakier utwardzający)

1
Serduszka na paznokciach 1
Do zrobienia serduszek będziesz potrzebować lakieru czerwonego, złotego i lakieru ze złotym brokatem. Oczywiście kolory możesz dobrać według własnych upodobań. Przyda ci się również baza pod lakier oraz lakier utwardzający.
2
Serduszka na paznokciach 2
Oprócz lakierów będziesz potrzebować małych nożyczek oraz papierowej taśmy dekoracyjnej.
3
Serduszka na paznokciach 3
Pomaluj paznokcie bazą a następnie czerwonym lakierem. Poczekaj, aż lakier dobrze zaschnie i będzie bardzo twardy.
4
Serduszka na paznokciach 4
Z papierowej taśmy dekoracyjnej utnij 5-7 cm kawałek i złóż go klejącą stroną do środka na pół, w taki sposób, aby nie skleiły się końcówki (patrz zdjęcie obok).
5
Serduszka na paznokciach 5
Końcówki taśmy przyklej na kciuku lewej ręki (jeśli jesteś leworęczna to na kciuku prawej ręki). Za pomocą małych nożyczek wytnij połówkę serca o szerokości odrobinę mniejszej niż szerokość połowy paznokcia (tego dla którego przeznaczone jest serduszko).
6
Serduszka na paznokciach 6
Delikatnie rozklej obydwie połowy taśmy.
7
Serduszka na paznokciach 7
Taśmę naklej na paznokcia w taki sposób, aby serduszko było dokładnie na jego środku. Dociśnij brzegi taśmy do paznokcia za pomocą miękkiej i suchej ściereczki.
8
Serduszka na paznokciach 8
Pomaluj teraz paznokcia wybranym lakierem - w tym przypadku jest to lakier metaliczny złoty.
9
Serduszka na paznokciach 9
Następnie, nie czekając aż lakier wyschnie pomaluj go z wierzchu lakierem z brokatem.
10
Serduszka na paznokciach 10
Delikatnie odklej od paznokcia taśmę. Zrób to dość szybko, póki lakier jest jeszcze mokry. Jeśli lakier będzie suchy to może popękać. Po ściągnięciu taśmy zaczekaj, aż lakier wyschnie i pomaluj paznokcie lakierem utwardzającym.

Powiązane porady

Domowej roboty maseczka do paznokci
Zmywanie lakieru do paznokci
malowanie paznokci

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane