Pierwsza randka

9 błędów popełnianych na pierwszej randce

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Jeśli wybierasz się właśnie na pierwszą randkę z nieznajomym to przeczytaj poniższe 10 błędów, których należy unikać jak ognia. Oczywiście o ile nie chcesz, aby pierwsza randka była również ostatnią.
1
Dwa drinki maksimum 

Alkohol rozluźnia a pod jego wpływem czujemy się dobrze nawet w najbardziej niezręcznej sytuacji. Nie przesadzaj jednak z jego ilością, aby na następny dzień nie mieć kaca moralnego i nie żałować swoich słów i zachowania. Im więcej alkoholu wypijesz tym większe prawdopodobieństwo, że ta randka będzie ostatnią.
2
Byli faceci 

Innym, bardzo powszechnym błędem, którego należy unikać za wszelką cenę jest wspominanie na randce o swoim byłym. Bez względu na to, czy będziesz o nim mówić dobrze czy źle to samo mówienie na jego temat jest wielkim błędem. Twój partner z pewnością nie spotkał się z tobą, aby o nim wysłuchiwać. Jeśli nadal kochasz swojego byłego to się wstrzymaj od randek, aż ci całkowicie przejdzie. A jak ci już przejdzie to nigdy nie wracaj myślami do przeszłości.
3
Telefon 

Z pewnością każdy z nas zna kogoś kto jest uzależniony od pisania SMS-ów, mailowania, przeglądania Facebooka czy aktualizowania swojego statusu. Takie zachowanie jest bardzo denerwujące i nie należy tego robić na randce. Jeśli przyjaciółka jest ciekawa przebiegu randki to nie odpisuj jej ani nie odbieraj telefonu, dopóki nie wrócisz do domu lub przynajmniej do czasu, aż będziesz sama (np. partner pójdzie do wc lub zamówić drinki). Jeśli będziesz zajęta na randce telefonem to partner może cię uznać za osobę niewychowaną i niegrzeczną.
4
Pytania i odpowiedzi 

Innym błędem jakiego należy unikać to zbyt częste mówienie o sobie i zadawanie zbyt wielu pytań. Niektórzy eksperci są zdania, że nie należy zadawać więcej niż 3 pytań z rzędu i za każdym razem kiedy partner zada nam dwa pytania to my powinniśmy zadać mu przynajmniej jedno pytanie.
5
Nic nowego 

Jeśli na długo przed randką planujesz swój ubiór to zrób sobie przysługę i nie zakładaj na siebie nic nowego. Bez względu na to, czy są to nowe buty, bielizna czy ubrania - zakładając je istnieje większe ryzyko, że będzie ci niewygodnie. Załóż na siebie ubranie i buty, które masz wypróbowane i które cię nie obcierają.
6
Dress Code 

Z pewnością będziesz chciała wyglądać olśniewająco, aby zaimponować chłopakowi. Pamiętaj jednak, aby nie wyglądać prowokująco a gustownie - tak, aby nie wysłać do partnera błędnej informacji. Twój ubiór nie powinien być również zbyt codzienny i zwykły, aby partner nie pomyślał sobie, że w ogóle się nie postarałaś. Załóż na siebie coś podkreślającego kobiece kształty ale pozostawiającego również wiele pola dla wyobraźni.
7
Poprawianie makijażu 

Nigdy, ale to przenigdy nie poprawiaj swojego makijażu przy stole. Jeśli chcesz to zrobić, to udaj się do toalety. Nawet taka drobnostka jak malowanie ust szminką może zostać odebrana przez partnera za niegrzeczną.
8
Niezbyt skomplikowanie 

Jeśli chodzi o akcesoria, zapach i makijaż to postaraj się, aby nie było tego wszystkiego zanadto. Zbyt wielka ilość dodatków może być przytłaczająca i nieco dziwaczna zaś duża ilość perfum może się okazać odpychająca i powodująca ból głowy. Pamiętaj również, że faceci nie lubią zanadto “wytapetowanych” dziewczyn. Postaraj się, aby twój makijaż był delikatny i naturalny.
9
Nie mów wszystkiego 

Oczywiście powinnaś być szczera i otwarta, jednak nie opowiadaj o swoich wszystkich problemach. Kiedy będziesz w związku to przyjdzie na to odpowiednia pora.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

randka
umawianie się na radnkę
zakochani

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane