Dziewczyny latem

9 rzeczy, które można robić latem za darmo
Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl

Niestety większość rzeczy, która kojarzy nam się z wakacjami taka jak podróże czy pływanie na łódce związana jest z pieniędzmi. Co zatem robić w ciągu ciepłych miesięcy, aby nie wydać ani złotówki?
1
Wybierz się na piknik 

Piknik powinien być na wakacyjnej liście rzeczy do zrobienia każdej osoby. Można go zorganizować na polanie w środku lasu lub nad rzeką, w stylu oldschoolowym na kocu lub na rozkładanych turystycznych krzesełkach. Jest świetny zarówno dla par jak i całej zgrai znajomych.
2
Nagraj zabawny filmik 

Możesz spędzić cały dzień ze znajomymi na nagrywaniu waszych wygłupów. Możecie nagrać jakiś zabawny teledysk lub zaprezentować jakąś wyreżyserowaną przez was historię. Bawcie się dobrze i nie róbcie nic niebezpiecznego ani nielegalnego.
3
Zrób coś sama 

Wybierz kilka projektów “zrób to sam” i zacznij je realizować. Możesz zrobić stolik z palety drewnianej, budkę dla ptaków lub ciekawie przerobić stare koszulki. Po prostu znajdź projekt, który ci się podoba i wiesz, że sobie z nim poradzisz, zdobądź potrzebne materiały i zabierz się do pracy.
4
Zorganizuj u siebie grilla 

Czy masz grilla i duży ogródek? Dlaczego nie zorganizować grilla dla najbliższych przyjaciół i rodziny? Każda osoba może coś upichcić i przynieść ze sobą a jeśli będziecie jeść na zewnątrz to nie musisz się martwić o dekoracje i sprzątanie. Wystarczą tylko papierowe talerzyki i plastikowe widelce. Nie zapomnij również o dużej ilości sprayów na komary.
5
Odwiedź rodzinę 

Ładna pogoda jest świetną okazją do odwiedzenia swojej rodziny i przyjaciół na wsi. Jeśli masz jeszcze dziadków to poświęć im kilka dni. Naciesz się ich towarzystwem i historiami z przeszłości bo taka okazja może się już nie powtórzyć.
6
Znajdź nowe hobby 

Kiedy nadchodzi lato większość z nas nagle zaczyna ćwiczyć i się odchudzać, aby pięknie się prezentować w kostiumie kąpielowym. W tym roku zamiast traktować ćwiczenia jako nieprzyjemny obowiązek spraw, aby stały się one przyjemnością. Zacznij wspólnie grać w piłkę plażową z przyjaciółmi, pływaj, biegaj i jeździj na rolkach. Jeśli niekoniecznie chcesz schudnąć to znajdź sobie jakieś inne hobby. Może to być czytanie, malowanie, gotowanie, ogrodnictwo czy nawet garncarstwo.
7
Naucz się nowego języka 

Naucz się nowego języka i zaimponuj przyjaciołom. Bez względu na to czy planujesz egzotyczne wakacje czy zamawiasz jedzenie u chińczyka to nauka języka przyniesie ci wiele radości i śmiechu. Możesz uczyć się w wolnym czasie z książek np. podczas opalania się lub z płyt CD podczas jazdy na rowerze, na rolkach czy samochodem.
8
Zaplanuj randkę - niespodziankę 

Możesz wprowadzić w swój związek zwyczaj organizowania randek niespodzianek. Niech każde z was zorganizuje taką randkę raz w miesiącu. Zasady są takie, że randka musi być zabawna, interesująca i nie może polegać na tym, co normalnie robicie w ciągu dnia. Oczywiście ta rada nie musi koniecznie dotyczyć wyłącznie par - możesz zorganizować coś razem z najlepszą przyjaciółką, siostrą, mamą czy nawet z kuzynką.
9
Umyj swój samochód 

Mycie samochodu może nie brzmi jak najlepsza zabawa pod słońcem jednak może taka być jeśli poprosisz o pomoc jedną lub dwie koleżanki. Bitwa na wodę, słońce, piana, bikini a do tego zimne piwo. Mycie samochodu w myjni może być drogie jednak jeśli nie masz nic lepszego do roboty to dlaczego nie zrobić tego samemu? Pamiętaj jednak, że woda z mycia samochodu powinna być odprowadzana do kanalizacji a nie wsiąkać bezpośrednio w grunt.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

bookbis
29.06.2015
tak Ola grill nic nie kosztuje jesli powyrywamy kartki ze starej ksiazki kucharskiej i połozymy na kocu, to bedzie takie wirtualne, teraz to modne w kazdej dziedzinie
Ola
23.12.2014
Gril piknik nic nie kosztuje oczywiście