Miłość

12 cech, jakie powinien mieć twój przyszły facet
Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl

10
Jest romantyczny 

Możliwe, że teraz nie jest to dla ciebie ważne, jednak z czasem będzie. W szczególności wówczas, kiedy twoja koleżanka zacznie się spotykać z chłopakiem, który jest naprawdę romantyczny. Czy twój facet prawi ci stale komplementy, przynosi kwiaty i robi śniadania do łóżka, czy może uważa, że tak robią mężczyźni tylko na filmach?
11
Słucha twoich opinii 

Jeśli facet słucha co masz do powiedzenia na dany temat a czasami nawet postępuje w sposób jaki mu zasugerowałaś, to oznacza, że cię szanuje i wierzy w twoje słowa. Jeśli traktuje cię jak równą sobie pod względem intelektualnym, to będzie cię słuchać i rozważy twoją opinię przed podjęciem każdej decyzji. Z drugiej strony jeśli uważa, że twoje pomysły są głupie i nie zasługują nawet na to, aby ich wysłuchać to oznacza, że nie jest to dobry kandydat na chłopaka.
12
Jest bezinteresowny 

Czy twój chłopak zachowuje się od czasu do czasu w sposób bezinteresowny? Czy pozwala ci usiąść w lepszym miejscu i czy upewnia się, że masz wygodne siedzenie? Jeśli musisz już na początku związku uczyć faceta jak ma się zachowywać w sposób uprzejmy i taktowny, to szkoda na to twojego czasu. Jeśli jest on taki z natury to pomyśli, że chcesz nim manipulować a nie że oczekujesz nieco romantyzmu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Annabelle
26.07.2013
5. cecha jest bardo krzywdząca i nieprawdziwa. Wiele ludzi nie lubi, gdy otacza ich tłum, więc decydują się na ograniczenie kontaktów do minimum, co wcale nie oznacza, że są nudni, a po prostu introwertyczni.