Plecak plażowy

Jak zrobić plecak plażowy ze starej koszulki?

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam tutorial na przerobienie starej koszulki na wygodną torbę plażową. Oczywiście, im większa koszulka tym większa torba, zatem polecam udać się do second handu i wybrać jakiś kolorowy, duży top - najlepiej w rozmiarze XXL, aby do uszytej z niego torby wszystko się zmieściło.
1
Plecak plażowy 1
Wybierz koszulkę, którą chcesz przerobić.
2
Plecak plażowy 2
Z koszulki wytnij dwa duże prostokąty lub trapezy.
3
Plecak plażowy 3
Jeśli wzór znajduje się na całej koszulce i chcesz go zachować w całości wówczas z kontrastującego materiału wytnij dwa paski o długości nieco większej od szerokości prostokątów.
4
Plecak plażowy 4
Paski powinny być około 1,5 cm dłuższe od szerokości prostokątów.
5
Plecak plażowy 5
Krótsze krawędzie pasków zagnij i przeszyj. W ten sposób paski będą takiej samej długości jak szerokość wyciętych z koszulki kwadratów.
6
Plecak plażowy 6
Złóż paski wzdłuż na pół, lewą stroną do siebie. Przyłóż je do lewej, górnej strony jednego z kwadratów, tak, aby wystawały ponad większy kawałek materiały na około 1,5 - 2 cm. W taki sam sposób przyszyj pasek do drugiego kwadratu.
7
Plecak plażowy 7
W ten sposób powstały tunele na sznurek na przedniej i tylnej części torby.
8
Plecak plażowy 8
Utnij dwa kawałki sznurka, każdy o długości 1,5 metra.
9
Plecak plażowy 9
Zszyj ze sobą dolne krawędzie dwóch części plecaka. Następnie przepchaj przez każdy tunel po jednym sznurku (do jednego końca sznurka przypnij agrafkę, a następnie przepchaj sznurek przez całą długość tunelu). Rozłóż plecak płasko na ziemi, prawą stroną do góry i ułóż sznurki, aby sprawdzić czy są odpowiedniej długości.
10
Plecak plażowy 10
Zszyj boki plecaka prawą stroną do siebie (Uwaga: Patrz krok 11!). Nie zszywaj górnych rogów plecaka, gdyż w innym wypadku ściągacz nie będzie działać.
11
Plecak plażowy 11
Końce sznurków włóż w rogi pomiędzy przód i tył plecaka a następnie je zszyj razem z materiałem. Przeszyj jeszcze kilka razy, aby sznurek się dobrze trzymał.
12
Plecak plażowy 12
Plecak gotowy. Odetnij nadmiar materiału jeśli jest taka potrzeba.
13
Odwróć plecak na prawą stronę.
14
Gotowe! Teraz możesz się spakować i iść na plażę.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

dywanik ze szmatek
strój Czerwonego Kapturka
toczek z woalką

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane