Jak wykorzystać zwykłe polne kamienie do ozdoby domu i ogrodu?

SilminyelSilminyel - specjalista Tipy.pl
4
Sowy 

Dla niektórych osób czaszki mogą wydać się mało przyjemną ozdobą. Zamiast w czaszki, kamyki można zamienić np. w urocze sówki. Takie ozdoby spodobają się szczególnie dzieciom.
5
Serca 

W okresie walentynek można przygotować kamyczki pomalowane w serduszka. Mogą one nie tylko być ozdobą domu, ale też świetną dekoracją stołu podczas romantycznej kolacji we dwoje.
6
Ogrodowe znaczniki 

Na ładnych, dość dużych kamieniach napisz nazwy ziół i warzyw, które uprawiasz w ogrodzie. Ułóż je na początku każdego rzędu roślin. W ten sposób nie tylko zyskasz ładny akcent w ogrodzie, ale też oznaczysz swoje uprawy.
7
Kamienie z sentencjami 

Jeżeli podoba Ci się pomysł pisania na kamieniach, możesz na nich umieścić całe sentencje, krótkie wiersze, ulubione cytaty lub ważne dla Ciebie daty. Na pewno będą przyciągać wzrok i niejedna osoba zatrzyma się, by przeczytać co na nich napisano.
8
Kamyki z literkami 

Zamiast całych zdań możesz przygotować małe kamyczki z pojedynczymi literami i krótkimi wyrazami. Rozsyp je na stole na tarasie, balkonie, w ogrodzie lub w altance. To całkiem uroczy sposób na zostawianie innym członkom rodziny krótkich wiadomości. Ktokolwiek usiądzie przy stole, na pewno wyciągnie rękę po kamyk by coś "napisać" lub po prostu się nim chwilę pobawić. Wprowadź je do swojego domu i przekonaj się osobiście, że one naprawdę przyciągają uwagę.
« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

kule ze sznurka
abażur ze sznurka
kula styropianowa ozdobiona kwiatkami z papieru

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

grazyna2
05.07.2013
Bardzo fajne pomysły. Może jeszcze bym dodała fajny płoteczek ozdobny z dużych kamieni.