jak obrać mango?

Jak obrać mango?·

JedzenieJedzenie - specjalista Tipy.pl
jak obrać mango?
1 z 8
Mango cieszy się bogactwem wielu witamin oraz minerałów. Jest wspaniałym soczystym owocem, ale czasem może sprawić kłopot jego obranie. Tak naprawdę nie jest to trudne i nie wymaga wiele wysiłku. Jest kilka technik, każda z nich jest łatwa do opanowania. Wszystko zależy od tego, która z nich najbardziej przypadnie nam do gustu. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam obrać przepyszne mango. Powodzenia!
1
obieranie manga 1
Mango ma długa pestkę, więc najpierw należy odkroić części obok pestki.
2
obieranie manga 2
Odkrojony kawałek połóż skórką do deski i natnij miąższ w kostkę jak pokazano na rysunku. Uważaj aby nie przeciąć za głęboko i nie naciąć skórki.
3
obieranie manga 3
Gdy natniesz cały kawałek w kostkę odwiń go na zewnątrz, tak, aby powstał jeż z naciętych kostek. Jedz odgryzając po kolei kostki.
4
obieranie manga 4
Teraz pora na ten kawałek mango, który pozostał z pestką. Odkrój boczne kawałki. Otrzymasz paski, które również natnij w kostkę.
5
obieranie manga 5
Po takim rozkrojeniu mango będziesz mieć dwie większe połówki wyglądające jak okazałe jeże, dwa paski jeżowe oraz pestkę, którą jakiś chętny musi obgryźć.
6
obieranie manga 6
Alternatywnie, jeżeli chcesz obrać mango, aby użyć je do jakiegoś dania obieraj go dookoła jak jabłko.
7
obieranie manga 7
Perfekcyjnie obrane mango.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

winogrona
arbuz
daktyle

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane