Oprysk na komary

5 preparatów do oprysku na komary
Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl

Nadeszło lato a z nim plaga nie dających nam żyć, krwiopijczych komarów. Jeśli masz już ich dosyć a spraye na komary wystarczają maksymalnie na dwa dni, to zastanów się nad opryskaniem swojego ogrodu, tarasu czy balkonu. W zależności od produktu jeden oprysk wystarczy na 4-7 tygodni, zatem wystarczą około 3 opryski w sezonie. Niestety preparaty do oprysku są dość drogie i wymagają dodatkowo specjalnego sprzętu – opryskiwaczy ciśnieniowych lub zamgławiaczy termicznych.
1
Alfa Hit 

Alfa Hit to jeden z najmocniejszych oprysków na komary na rynku. Jest to sprężony koncentrat o pojemności 5 l, który wystarczy na opryskanie ponad 5 hektarów powierzchni. Świetnie radzi sobie z komarami, kleszczami, meszkami, muchami i gzami jak również z insektami biegającymi – prusakami, karaluchami i mrówkami faraona. Aby zrobić roztwór należy zmieszać 10 litrów wody ze 100 ml preparatu. Można stosować również w pomieszczeniach mieszkalnych i biurowych. Preparat przeznaczony jest do opryskiwaczy ciśnieniowych lub zamgławiaczy termicznych. Cena to ok 800 zł.
2
Komarop Out 

Środek ten natychmiastowo likwiduje komary, muszki, meszki i kleszcze na terenach otwartych – w ogrodach, parkach a nawet w mieszkaniach czy stajniach. Opakowanie o pojemności 250 ml miesza się z 25 litrami wody co wystarcza do 2,5 hektara oprysków. Okres działania jednego oprysku to około 6 tygodni. Jest to środek bezpieczny dla ludzi i zwierząt. Preparat przeznaczony jest do opryskiwaczy pompowanych i spalinowych. Cena to ok 80 zł.
3
Hard killer 

Ten stężony koncentrat w opakowaniu 1l wystarcza na 5 – 10 hektarów oprysków. Natychmiast zwalcza komary, meszki i kleszcze. Przy zastosowaniu utrwalacza oprysków ma on dodatkowo wydłużone działanie do 2 miesięcy. Preparat przeznaczony jest do opryskiwaczy pompowanych i spalinowych. Przed użyciem należy rozcieńczyć go w wodzie w proporcjach 100-200 ml na 10 l wody (w zależności od ilości komarów). Cena to ok 220 zł.
4
Mosquito Stop 

Buteleczka tego szwajcarskiego preparatu o pojemności 500 ml wystarcza na oprysk terenu o powierzchni 1250 m2, zaś jedna aplikacja wystarcza na odstraszenie komarów na okres do 2 tygodni. Preparat należy rozcieńczyć w proporcjach 20 ml na 1 litr wody. Mosquito Stop można stosować na trawniki, drzewa, krzewy, rośliny, patia, tarasy i balkony. Środek ten jest w 100% naturalny, pochodzi z rodziny roślin Alliacea i jest bezpieczny dla dzieci, zwierząt i ryb. Cena to ok 100 zł.
5
Trebon Mega 10SC 

Preparat szybko i skutecznie likwiduje komary, meszki oraz muchy. Stosując go w sadzie czy ogrodzie należy zrobić roztwór z 15 ml preparatu na 10 l wody, natomiast w przypadku oprysku w mieszkaniu 20 ml na 1l wody. Nie należy używać na powierzchni otwartej wody. Cena za 100 ml to około 80 zł.
!

Uwaga!
Większość środków chemicznych oddziałuje na środowisko i może być w jakimś stopniu szkodliwe dla pszczół, ludzi, zwierząt i ryb. Wybieraj zawsze takie preparaty, których szkodliwość jest jak najmniejsza.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kania
22.05.2019
Jak się nazywa ten oprysk, czy to jest coś takiego, jak oprysk na praktycznie wszystkie insekty. Ten środek, który ja kupuję, działa przez 12 miesięcy.