Syrop do naleśników

Jak zrobić syrop do naleśników?

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Ten syrop jest absolutnie najlepszy. Jest tak dobry, że będziesz zlizywać resztki z talerza i nigdy w życiu nie kupisz już gotowego syropu w sklepie. Szczerze polecam - nie będziesz żałować!
P

125 g masła, 1 szklanka cukru, 1 szklanka maślanki, 1 łyżka ekstraktu waniliowego (do kupienia tutaj), 1 łyżka syropu kukurydzianego, 1/4 łyżeczki mielonego cynamonu, 1/2 łyżeczki sody do pieczenia

1
Przygotuj duży rondelek. Powinien być dwa razy większy niż normalnie, gdyż dodana podczas gotowania soda będzie się bardzo pienić.
2
Do dużego rondelka daj masło, cukier, maślankę, ekstrakt waniliowy, syrop kukurydziany i cynamon. Całość dokładnie wymieszaj. Rondelek wraz z zawartością postaw na średni ogień i zagotuj.
3
Jak zacznie się gotować dodaj sodę do pieczenia, wymieszaj i gotuj przez około 10 sekund. Ściągnij z ognia. Piana powinna zniknąć po około 30 minutach od czasu gotowania, jednak się nią nie przejmuj, gdyż syrop tak czy inaczej jest przepyszny. Podawaj go razem z naleśnikami na ciepło.
?

Wskazówki
Syrop przechowuj w lodówce. Przed podaniem odgrzej na kuchence lub w mikrofalówce.

Powiązane porady

naleśniki po francusku
tort naleśnikowy czekoladowy
Naleśniki na kefirze

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

letnianutka1996
31.07.2013
spróbuje go zrobić zobaczymy czy mi wyjdzie.Bo mam zamiar robić naleśniki i tak przy okazji zrobię ten syrop,tylko ciekawe ile taki syrop wytrzyma bo chciałabym zrobić więcej na później żeby się z tym znowu nie bawić.