Darmowe programy do obróbki zdjęć

Darmowe programy do obróbki zdjęć·

PrzemekPrzemek - specjalista Tipy.pl
Darmowe programy do obróbki zdjęć
1 z 7
Fascynuje cię grafika komputerowa i obróbka graficzna zdjęć, ale nie możesz zdecydować się na program, na którym warto pracować? Bez obaw. Poniżej przedstawiam najlepsze, darmowe programy do edycji i obróbki zdjęć. Znajdziesz tutaj zarówno programy do ściągnięcia jak i online. Warto przez jakiś czas popracować na kilku z nich i dopiero później zdecydować się na taki, który będzie nam najbardziej odpowiadał.
1
Paint.NET

Paint.NET

Myślałeś kiedyś nad ulepszeniem Painta? Jeśli tak, to właśnie taki jest Paint.NET. Poza standardowymi funkcjami posiada magiczną różdżkę, warstwy, półprzezroczystość (PNG), antyaliasing, tworzenie gradientów, oraz używanie filtrów i efektów. Obsługiwane formaty plików to: BMP, JPG, GIF, PNG oraz PDN. Paint.NET jest projektem rozwijanym na zasadzie open source, dlatego jest całkowicie darmowy.

2
GIMP

GIMP

GIMP jest kolejnym darmowym programem do obróbki zdjęć. Ważniejsze funkcje to obsługa warstw, możliwość tworzenia animacji, dodawanie tekstu do obrazu, skalowanie i transformacja obrazu oraz wiele filtrów. GIMP obsługuje JPEG, GIF, BMP, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX.

3
Photoscape

Photoscape

Photoscape jest oprogramowaniem przyjaznym dla użytkownika oraz łatwym w obsłudze. Edycja zdjęć jest tutaj bardzo prosta. Najważniejsze funkcje to wyświetlanie folderów zdjęć, pokaz slajdów, zmiana rozmiaru zdjęcia, jasności, kolorów, balans bieli, korekcja podświetlenia, ramki, mozaiki, dodawanie tekstu, kadrowanie, filtry, usuwanie czerwonych oczu, łączenie zdjęć, animowany GIF, konwersja RAW na JPG.

4
PhotoFiltre

PhotoFiltre

PhotoFiltre jest jednym z najlepszych darmowych edytorów graficznych. Istnieje spolszczona wersja programu. Jest on szczególnie polecany dla osób początkujących. Bardzo duża ilość filtrów jednak brak obsługi warstw.

5
www.befunky.com

www.befunky.com

Na tej stronie możesz zmienić zdjęcie jednym kliknięciem. Możliwa ingerencja w parametry.

6
www.photofunia.com

www.photofunia.com

Marzysz, aby twoje zdjęcie znalazło się na okładce czasopisma, na bilbordzie czy na koszulce seksownej dziewczyny? A może chciałbyś być pilotem, supermanem, aniołkiem czy panną młodą? Z Photofunia jest to możliwe. Wystarczy tylko wgrać swoje zdjęcie.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

panorama 360
baner
Wygładzanie skóry w Photoshopie

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Alicja
20.01.2014
Instrukcję zmiany koloru oczu można znaleźć tutaj: http://www.tipy.pl/artykul_10345,jak-zmienic-kolor-oczu-w-photoshopie.html lub tutaj http://www.tipy.pl/artykul_14085,jak-zmienic-oczy-w-photoshopie.html (krok po kroku ze zdjęciami). Jest to opisane na przykładzie Photoshopa, ale inne narzędzia do obróbki zdjęć zazwyczaj mają podobne opcje, warto poszukać
antek
20.01.2014
programy sa za darmo, albo w wersji testowej lub demo, kolor oczu i ust mozesz zmienic w kazdym pod warunkiem, ze wiesz jak :D
emogirl
04.03.2010
Aaaa! Te programy są czaderskie! W końcu mam fajowe focie na naszą klasę.
Florcia97
27.08.2009
Czy któryś z tych programów zmienia kolor oczu, ust lub włosów?