Wieczór panieński

9 pomysłów na gry i zabawy na wieczór panieński

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Wieczór panieński
1 z 10
Gry i zabawy są idealnym sposobem na ożywienie wieczoru panieńskiego. Jeśli to ty właśnie jesteś organizatorką tej imprezy, to może ci się przydać kilka pomysłów, które pomocą ci zaplanować wszystko od A do Z. Poniżej przedstawiam kilka różnych zabaw – od klasycznych, przez zabawne do zupełnie wyjątkowych.
1
Pomysły na wieczór panieński
Quiz znajomości Pana Młodego 

Jest to jedna z najbardziej popularnych gier na wieczór panieński. Pan Młody musi wypełnić wcześniej przygotowaną ankietę. Pytania na ankiecie mają dotyczyć jego osoby (preferencji, życia itp.) oraz związku z Panną Młodą. Należy pamiętać, że im zabawniejsze pytania, tym lepiej. Następnie w trakcie imprezy należy zadać Pannie Młodej te same pytania. Oczywiście, ty już będziesz znać na nie odpowiedź! Za każdą złą odpowiedź Panna Młoda będzie musiała wykonać jakieś polecenie. 

Podczas zadawania pytań możesz nagrywać Pannę Młodą a później przekazać nagranie jej przyszłemu mężowi. Możesz również połączyć się z Panem Młodym na czas zabawy poprzez Skype, aby móc zobaczyć jego reakcję na odpowiedzi narzeczonej. 

Przykładowe pytania: Jak się poznaliście? Jaka jest ulubiona część ciała twojego partnera? Co twój narzeczony by w pierwszej kolejności ratował, gdyby wybuchł pożar (oczywiście oprócz ciebie)? Jakie jest jego najbardziej irytujące przyzwyczajenie? Jaki jest jego ulubiony film / książka? Jaka najbardziej żenująca rzecz mu się przytrafiła w życiu? Jaka jest jego ulubiona pozycja seksualna?

Alternatywą dla tej gry jest quiz "Tajemnice Panny Młodej" (zobacz tutaj). Ta zabawa pozwoli wam świetnie się bawić nawet bez pomocy Pana Młodego.
2
zabawy na wieczór panieński - krok 2
Polowanie na fanty 

Podziel wszystkie dziewczyny na grupy i daj im listę rzeczy, które muszą ci przynieść przed końcem imprezy. W zależności od osobowości Panny Młodej oraz odwagi twoich przyjaciółek mogą to być przeróżne rzeczy. Przykładowo: wizytówka obcego mężczyzny / jego numer telefonu, cytryna, narysowany długopisem tatuaż kanarka (dziewczyna ma poprosić kogoś nieznajomego, o narysowanie go na jej ciele), pachnące prezerwatywy itp. Zespół dziewczyn, które najszybciej skompletowały całą listę wygrywa (rodzaj nagrody zależy od ciebie).
3
Zabawy na wieczór panieński
Ubierz Pannę Młodą 

Nie ma śmiechu bez przebieranek! Udaj się do lumpeksu i kup zabawne stroje i dodatki a następnie rozdaj je koleżankom na początku wieczoru panieńskiego. Niech każda z nich założy coś na Pannę Młodą przed wyjściem na miasto. Może to być brokat, szarfy, przypinki, welony, rękawiczki, pióra itp. Pamiętaj, aby zrobić mnóstwo zdjęć! 

Możecie się też wszystkie zrzucić po paręnaście złotych i kupić na aukcjach internetowych lub w lumpeksie jakąś szkaradą, starą sukienkę ślubną i tandetny welon, w którym przyszła Panna Młoda będzie musiała iść do baru lub klubu! Sukienkę będzie mogła ściągnąć dopiero wówczas jak będzie miała już serdecznie dość upokorzeń lub będzie jej zbyt gorąco.
4
zabawy na wieczór panieński - krok 4
Karteczki z wspominkami 

Rozdaj wszystkim dziewczynom karteczki i długopisy. Niech spiszą one najbardziej zabawne, pijackie, słodkie czy żenujące momenty, które pamiętają z życia Panny Młodej. Kiedy wszystkie karteczki będą gotowe, przypnij je na ścianie lub rozłóż na stole i czytaj jedną po drugiej. Podczas czytania Panna Młoda ma odgadnąć, kto to napisał i wyjaśnić daną historię reszcie grupy. Fajne w tej zabawie jest to, że karteczki można schować do pudełka i zachować na pamiątkę.
5
Zabawy na panieński
Suknia ślubna z papieru toaletowego 

Ta zabawa jest prawdopodobnie najlepsza, gdyż jest przy niej najwięcej śmiechu. Podziel wszystkie dziewczyny na grupy i wręcz im po kilkanaście rolek papieru toaletowego. Każda grupa wybiera między sobą jedną dziewczynę, która będzie "Panną Młodą". Celem zabawy jest ubranie swojej Panny Młodej w najpiękniejszą, bajkową suknię z papieru toaletowego. Na stworzenie sukienki powinno wystarczyć 10 minut. Po tym czasie, organizowany jest pokaz mody ślubnej, zaś kreatorki mają wyjaśnić czym się inspirowały podczas tworzenia swoich dzieł. Prawdziwa Panna Młoda jest jurorką i ma wskazać, która suknia jej się najbardziej podoba. Wygranej drużynie należy się oczywiście nagroda. Nie zapomnij o robieniu dużej ilości zdjęć!
6
Ona powiedziała / On powiedział 

Przed wieczorem panieńskim zadaj Pannie Młodej i Panu Młodemu 15 takich samych pytań dotyczących tego, co zrobią po ślubie oraz w przyszłości. Pytania powinny być otwarte, na które odpowiada się całym zdaniem a nie zamknięte, na które odpowiedź brzmi, "tak", "nie" lub "może". Zarówno pytania jak i odpowiedzi zapisz na kartce a następnie czytaj odpowiedzi gościom na imprezie. Zadaniem gości jest zgadnięcie, kto co powiedział. Możesz również rozdać przed zabawą gościom patyczki z naklejonymi wąsami lub ustami. Podnosząc do góry wąsy dadzą znać, że czytane przez ciebie zdanie wypowiedział Pan Młody zaś podnosząc usta – Panna Młoda. Kto z gości udzieli najwięcej poprawnych odpowiedzi, ten wygrywa. 

Przykładowo: Kto powiedział "Naszym pierwszym zwierzątkiem w domu będzie tarantula lub wąż.", "Mam nadzieję, że nasze dzieci będą szczęśliwe, zdrowe.... i nie dziwne", "Synka nazwiemy Kamil a dziewczynkę Klaudia", "Pierwszą rzeczą jaką zrobię po przyjściu do domu z wesela będzie rzucenie się na łóżko"
7
zabawy na wieczór panieński - krok 7
Kim Jestem? 

Jest to klasyczna gra, która pomaga przełamać lody. Rozdaj dziewczynom karteczki z długopisami. Niech każda napisze na swojej karteczce imię jakiegoś celebryty (postaci z bajki, filmu itp.) ale tak, aby nikt tego nie widział, a następnie niech odłoży ją na stół pismem do dołu. Teraz niech każda dziewczyna podejdzie kolejno do stołu a ty przyklejaj im te karteczki za pomocą taśmy klejącej do czoła, tak aby każdy widział co jest na nich napisane, oprócz samej zainteresowanej. 

Teraz wybierz dziewczynę od której zacznie się ta zabawa. Aby odgadnąć kim jest, może zadać wam maksymalnie 20 pytań, na które odpowiedź ma brzmieć "tak" lub "nie". Przykładowo: "Jestem mężczyzną?", "Jestem po 30?", "Jestem piosenkarką?". Za każde pytanie, na które odpowiedź brzmi "nie" trzeba wziąć za karę łyka swojego drinka.
8
Zabawy na panieński
Degustacja ciastek 

Organizatorki mają przygotować różne słodycze w postaci bufetu oraz pamiętać ich smaki. Mogą to być babeczki, cukierki, żelki, ciasta, kremy itp. Każdy z gości ma zostać poprowadzony z zawiązanymi oczami do bufetu przez jedną z organizatorek a następnie odgadnąć smaki poszczególnych słodyczy. Po każdym kęsie należy napić się szampana!
9
zabawy na wieczór panieński - krok 9
Nigdy nie ... 

Ta gra jest dobra pod warunkiem, że impreza jest w toku, wszystkie dziewczyny są już wyluzowane i "pod wpływem". Każda dziewczyna ma dokończyć zdanie "Nigdy nie ..." i powiedzieć, czego nigdy w swoim życiu nie robiła czy nie doświadczyła. Dziewczyny, które to już robiły lub doświadczyły muszą napić się łyka drinka.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

wieczór panieński
wieczór panieński w SPA
Serce

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

julia
26.10.2016
n729 spoko pomysły
kajak
26.10.2016
dzięki za rady
zonka
23.06.2016
mi dzieczyny zrobily test znajmosci mojego! wszystkie odpwoeidzi inne! ^^ za kare musialam "pic" vapshoty, czyli taki rodzaj wdychanej pary, ktora jest tak naprawde alkoholem. kopie nieamowicie! ale kaca nie bylo, wiec polecam!
Monika BOSSY
19.04.2016
Organizowałam parę wieczorów Panieńskich:
Jeden to było 2 dniowe garden party w domku nad jeziorem – girlandy, świece, jedzonko – nawet piosenkę dla Panny Młodej ułożyłyśmy :)
Drugie to miejska gra wciągu dnia w Poznaniu, połączona na koniec z kręceniem teledysku (z nami w roli głównej! :D) do piosenki Happy.
Trzecie ostatnie robiłam w butiku erotycznym na Ratajczaka – Bossy – ojjj działo się, działo