Seks w samochodzie

12 praktycznych porad dotyczących seksu w samochodzie
Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl

Wiele z nas nigdy by się nie odważyło na seks w samochodzie, część z nas o nim marzy a dla innych, tylne siedzenie w samochodzie jest drugim łóżkiem. Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy weteranem mobilnego seksu to poniższe 12 porad ci się z pewnością przyda.

P

Koc lub ręcznik, poduszka, chusteczki nawilżane

1
Skórzane siedzenia 

Otarcia po szorstkim dywanie są bolesne i długo się goją ale jeszcze gorsze są otarcia po skórze. Aby im zapobiec połóż na siedzenie ręcznik lub koc. Jeśli go nie masz to lepiej ostrzeż swoją dziewczynę. Nie ma czegoś takiego jak delikatny seks w samochodzie.

2
Szybko 

Jesteś w samochodzie a nie w swojej sypialni. Z tego powodu nigdy nie ściągaj wszystkich ubrań. Im zostawisz ich więcej tym szybciej się ubierzesz, gdy ktoś będzie nadchodził. Dzięki temu, będziecie mogli udawać, że wcale tego nie robiliście tego o co podejrzewa was przypadkowy przechodzeń.

3
Przednie siedzenie 

Jeśli musisz zabawić się na przednim siedzeniu samochodu to upewnij się, że jesteś na siedzeniu pasażera, ponieważ seks podczas jazdy nie jest najlepszym pomysłem. Cofnij siedzenie do tyłu tak bardzo jak to możliwe, aby mieć jak najwięcej miejsca oraz postaraj się w miarę kontrolować sytuację, aby przez przypadek nie przełączyć biegu na luz. Pamiętaj również, że pozycję siedzenia można regulować – dopasuj ją zatem do swoich potrzeb.

4
Akcja na tylnym siedzeniu 

Upewnij się, że jest dobrze zaciągnięty hamulec ręczny a następnie przesiądź się na tył. Przesuń do przodu przednie siedzenia, aby mieć możliwie jak najwięcej miejsca.

5
Muzyka 

Romantyczna muzyka ani disco polo nie jest dobre do seksu w samochodzie. Wybierz raczej coś w stylu R&B.

6
W ciągu dnia 

Seks w samochodzie w ciągu dnia jest bardziej niebezpieczny. Łatwiej zostać przyłapanym na gorącym uczynku a to może się skończyć mandatem. Jeśli już masz na to olbrzymią ochotę to rób to jak najszybciej i w możliwie najbardziej ustronnym miejscu.

7
Rozmiar się liczy 

Im większy samochód tym lepiej. Więcej miejsca i lepsze pozycje. Jeśli jednak masz Mini Coopera lub Smarta to za oszczędzone pieniądze na benzynie wynajmij pokój w hotelu lub zróbcie to na masce samochodu.

8
Posprzątaj 

Jest to szczególnie ważne, jeśli siedzenia nie są obite skórą ani materiałem skóropodobnym. Plamy na tapicerce mówią same za siebie i ciężko się jest z nich wytłumaczyć. Pamiętaj zatem, aby zawsze wozić w samochodzie wilgotne chusteczki.

9
Uważaj podczas orgazmu 

Czasami nie potrafimy się kontrolować podczas orgazmu. Upewnij się zatem, że wasze nogi są oddalone od szyb.

10
Zaparowane szyby 

Przy wyłączonym silniku oraz zamkniętych oknach szyby szybko parują. Jeśli natomiast dodatkowo uprawiasz w środku seks to wnętrze samochodu zamieni się w ciągu kilku minut w saunę. Jeśli nie chcesz się wypocić na śmierć to pamiętaj o uchyleniu szyb!

11
Lokalizacja 

Ironią jest szukanie prywatności w miejscach publicznych. Jeśli jednak nie chcesz zostać przyłapany to wybierz miejsce z dala od jakiejkolwiek szkoły. Parkingi również nie są zbyt dobre, gdyż często znajdują się na nich kamery oraz ochroniarze. Wybierz miejsce jak najciemniejsze i miej oczy dookoła głowy.

12
Wymówki 

Decydując się na seks w samochodzie musisz się przygotować na to, że prędzej czy później cię ktoś przyłapie. Będzie to żenujące i dość upokarzające. Mogą przyłapać cię jakieś dzieciaki czy też staż miejska. Tak czy inaczej musisz przygotować sobie dobrą wymówkę. Zwykle najlepsza okazuje się szczerość. Możecie zatem powiedzieć, że byliście tak napaleni, że nie mogliście się już doczekać. Prawdopodobnie skończy się na ostrzeżeniu.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

nn
03.11.2014
co za problem pojechać nad rzeczkę, za miasto z dala od ludzi? :D seks w samochodzie w zimę nad rzeką niedaleko działeczkek nocą był piękny. Dzięki Dareczku za miłe wspomnienia, mój Ty drogi przyjacielu ;).
ty hu
03.11.2013
Ale przecież kobiety kochają ciepło. Nie uchyla się drzwi bo będzie bardzo zimno, nie każdy lubi dreszcze, ciulowe to i żenująco się to czyta. Już bardziej wolę te podbarwiane kobiece teksty, w których jednak jest ukrytej tej kobiecości co niecoś i prawdy o łóżku... A tu? Jaki to specjalista to pisał. Jeśli kobieta to jeszcze gorzej... można mieć wątpliwości co do autora artykułu, chciałem sobie coniecoś poprzypominać kurna bo z nudów ,..a wyszło tak, że się tylko poruszyłem i muszę stąd wyjść i tego nie czytać ...