Domowe bibułki matujące

Jak zrobić bibułki matujące?

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
Bibułki matujące można zrobić w prosty sposób. Świetnie do tego celu nadaje się papier do pieczenia, papier ryżowy lub bibuła. Działają one tak samo dobrze jak oryginalne bibułki a są znacznie tańsze. Jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy mają tłustą świecącą się cerę jak i na upalne, letnie dni.
P

papier do pieczenia, papier ryżowy lub bibuła, nożyczki, zamykany mały pojemniczek

1
Zmierz wielkość pudełeczka a następnie wytnij ze zwykłej kartki papieru lub magazynu prostokąt odpowiadający jego wymiarom.
2
Prostokąt z papieru posłuży ci jako szablon. Za jego pomocą wytnij parędziesiąt prostokątów z papieru do pieczenia.
3
Wycięte papierki schowaj do pudełeczka. Gotowe! Teraz jak tylko twarz zacznie się świecić to przyłóż do niej bibułkę. Świetnie wchłonie ona nadmiar tłuszczu z twojej twarzy. Cera będzie matowa a makijaż pozostanie nietknięty.

Powiązane porady

maseczka ściągająca
Jak zmatowić cerę?
mycie twarzy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
13.12.2013
Niestety muszę zauważyć, że papier do pieczenia wcale nie nadaje się do zrobienia bibułek, ponieważ jest specjalnie woskowany, aby ciasto nie przywierało do niego podczas pieczenia. Próbowałam nawet użyć kawałka tego papieru jako bibułki matujacej - nic z tego. Jako bibułki doskonale nadaje się papier śniadaniowy, ale o tym do pieczenia nie może być mowy.