miłość

Jak udowodnić miłość?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Miłości nie trzeba udowadniać, ona po prostu jest. Jeśli jednak chcesz pokazać drugiej osobie, jak bardzo Ci na niej zależy, wystarczy kilka prostych gestów. Dzięki nim Twoja druga połówka poczuje się potrzebna i kochana. Udowodnisz jak bardzo ją kochasz. Poniżej znajdziesz wskazówki, które z pewnością ci to ułatwią.
1
Pamiętaj o drobnych gestach. Gdy Twoja druga połówka obudzi się rano, a Ciebie nie ma w pobliżu, wyślij jej sms o treści – "Dzień dobry, kocham Cię". Poczuje się kochana, będzie mieć pewność, że o niej myślisz i o nią dbasz. W porze obiadowej napisz jej smacznego lub zamów obiad do domu. Przed snem napisz miły wierszyk lub powiedz jak bardzo za nią tęsknisz i jak bardzo Ci jej brakuje, gdy nie ma jej obok.
2
Bądź romantyczny. Zabierz ukochaną osobę na kolację do ulubionej restauracji lub przygotuj ja samodzielnie w domu. Zaproś do kina na komedie romantyczną lub na koncert, jeśli słuchacie tego samego rodzaju muzyki. Wspólnie spędzony czas zbliża ludzi do siebie, a Ty pamiętaj, by na każdym kroku pokazywać swoją miłość.
3
Romantyczny spacer do miejsc, w których razem bywaliście to doskonały pomysł. Za każdym razem przypominajcie sobie śmieszne historie waszego wspólnego życia. Druga osoba zobaczy jak ważna jest dla ciebie i jak wiele wspólnie spędzonych chwil pamiętasz.
4
Pamiętaj o ważnych dla niej datach. Nigdy nie zapomnij o urodzinach, imieninach czy rocznicy poznania, a tym bardziej ślubu. Za każdym razem staraj się przygotować coś oryginalnego i niepowtarzalnego. Twoje starania z pewnością będą zauważone.
5
Rób wszystko, by zadowolić drugą połówkę. Staraj się, by wasze współżycie za każdym razem było inne i ekscytujące. W żadnym wypadku nie możesz popaść w rutynę. Rób wszystko, by drugiej osobie było przyjemnie.
6
Nie rób jednak nic wbrew sobie. Jeśli druga połówka zmusza Cię do rzeczy, których nie lubisz lub się boisz, po to by udowodnić jej miłość – zastawów się czy ona na pewno Cię kocha.
7
Najważniejsze jednak jest to, by cały czas i na każdym kroku poprzez sposób zachowania, mówienia, traktowania partnera dać odczuć mu/jej swoje uczucia, nie koniecznie wypowiadane słowami.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane