ramka polaroid

Ramka polaroid „zrób to sam” – pomysł na zdjęcia weselne

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Oryginalnie zaaranżowana sesja z fotografem to dla większości par za mało, jeśli chodzi o wspomnienia z wesela. Szukają nowych, ciekawych sposobów na uwiecznienie tej najważniejszej dla nich chwili. Oryginalne przebrania, fotografie z budki do robienia zdjęć – to tylko niektóre pomysły ślubno-weselne. A co powiesz na wielką ramkę polaroid, która posłuży zarówno wam, jak i wszystkim waszym gościom? Nada fotografiom klimat zabawny i nieco retro. Dalej dowiesz się jak ją zrobić.
P

pianka poliuretanowa (tapicerska), duże plakaty, metr, nóż hobbystyczny, kawałek kartonu, nożyczki, marker, drukarka, klej

1
szablon ramki polaroid
Na kawałku grubego kartonu narysuj schemat w oparciu o rysunek i wymiary podane obok. Wytnij go i odrysuj na piance poliuretanowej tyle razy, ile ramek zamierzasz wykonać. Wytnij ramki za pomocą ostrego noża hobbystycznego.
2
Odrysuj schemat również na plakatach. Postaraj się zrobić to po „kolorowej” stronie.
3
Naklej każdą ramkę wyciętą z plakatu na ramce z pianki. Oczywiście interesuje nas biała strona plakatu. Będzie ona stanowić front ramki.
4
Teraz masz do wyboru dwie opcje. Podpisać ramki lub nie. Polecam jedną z nich opatrzyć datą ślubu, a pozostałe (te dla gości) pozostawić niepodpisane. Napis możesz wykonać ręcznie lub ściągnąć jedną z darmowych czcionek o kroju jak najbardziej przypominającym pismo, przygotować tekst w Wordzie i wydrukować go. Wówczas wytnij litery z papieru i delikatnie odrysuj ich kontury na plakacie. Następnie wypełnij je w środku czarnym markerem.
5
ramki polaroid zrób to sam
Tak prezentuje się zestaw gotowych ramek.
6
duża ramka polaroid
Jeśli uważasz, że są zbyt małe, polecam wykonać przynajmniej ramkę w rozmiarze XXL. Efekt końcowy będzie jeszcze lepszy.

Powiązane porady

Jak złożyć serwetkę na ształt świec?
bukiet ślubny
wesele poznań, dekoracje weselne poznań, organizacja wesel poznań, konsultant slubny poznań

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane