ramka polaroid

Ramka polaroid „zrób to sam” – pomysł na zdjęcia weselne

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Oryginalnie zaaranżowana sesja z fotografem to dla większości par za mało, jeśli chodzi o wspomnienia z wesela. Szukają nowych, ciekawych sposobów na uwiecznienie tej najważniejszej dla nich chwili. Oryginalne przebrania, fotografie z budki do robienia zdjęć – to tylko niektóre pomysły ślubno-weselne. A co powiesz na wielką ramkę polaroid, która posłuży zarówno wam, jak i wszystkim waszym gościom? Nada fotografiom klimat zabawny i nieco retro. Dalej dowiesz się jak ją zrobić.
P

pianka poliuretanowa (tapicerska), duże plakaty, metr, nóż hobbystyczny, kawałek kartonu, nożyczki, marker, drukarka, klej

1
szablon ramki polaroid
Na kawałku grubego kartonu narysuj schemat w oparciu o rysunek i wymiary podane obok. Wytnij go i odrysuj na piance poliuretanowej tyle razy, ile ramek zamierzasz wykonać. Wytnij ramki za pomocą ostrego noża hobbystycznego.
2
Odrysuj schemat również na plakatach. Postaraj się zrobić to po „kolorowej” stronie.
3
Naklej każdą ramkę wyciętą z plakatu na ramce z pianki. Oczywiście interesuje nas biała strona plakatu. Będzie ona stanowić front ramki.
4
Teraz masz do wyboru dwie opcje. Podpisać ramki lub nie. Polecam jedną z nich opatrzyć datą ślubu, a pozostałe (te dla gości) pozostawić niepodpisane. Napis możesz wykonać ręcznie lub ściągnąć jedną z darmowych czcionek o kroju jak najbardziej przypominającym pismo, przygotować tekst w Wordzie i wydrukować go. Wówczas wytnij litery z papieru i delikatnie odrysuj ich kontury na plakacie. Następnie wypełnij je w środku czarnym markerem.
5
ramki polaroid zrób to sam
Tak prezentuje się zestaw gotowych ramek.
6
duża ramka polaroid
Jeśli uważasz, że są zbyt małe, polecam wykonać przynajmniej ramkę w rozmiarze XXL. Efekt końcowy będzie jeszcze lepszy.

Powiązane porady

Składanie serwetek - krawat
Jak złożyć serwetkę na ształt świec?
bukiet ślubny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane